7 goedkopere alternatieve voor een Rolex sub

Kwam dit filmpje tegen. Waarin een aantal goedkopere alledaagse alternatieven voor een Rolex Sub worden besproken. Bij mij staat de Blancpain op de wishlist.

2 likes

Ok

3 likes

Nasty

2 likes

De Blancpain Fithy Fathoms uit dat filmpje heb ik gehad. De ‘‘Black Knight’’ versie.
Was een prachtklok. Spijt dat ik m heb weggedaan uiteindelijk.

1 like

Welke horloges kwamen er in voor en waarom?

3 likes
2 likes

Die Glasshute mag er wel wezen, de rest is van uitzicht veel minder

1 like

Ik wilde er dus zo eentje kopen. Het geld lag reeds in de aanslag, er kon bijna niets meer fout gaan. Het horloge nadert mijn handen, ik kijk naar de prachtige bezel, het is liefde. Ik draai hem rond, superlatieven schieten tekort, en dan…

Dan zie ik plots met koeienletters op de zijkant BLANCPAIN uit de horlogekast gefreesd. What the fuck?! Alsof ik in Senegal een PUMA-shirt in mijn handen heb. Dit kun je toch niet menen? Ik was sprakeloos. Wat een afgang!

Ik had gegeten, gedronken en was volledig genezen. Wie dat ooit bedacht heeft ?!?!

7 likes

maar voor dat geld ( +/-5600 )ga ik toch liever voor de omega seamaster

1 like

Ik snap je helemaal. Ik zag het laatst voor het eerst op Instagram en dacht ook

Het is zonde.

2 likes

Ja dat wel, maar stond er niet tussen in dat filmpje

1 like

:face_with_monocle::rofl:

1 like

Ik snap je enigszins wel, echter mij stoorde dat helemaal niet. Vond het ergens wel cool en gedurfd eigenlijk.
Vond het ook zeker niet lelijk. Als ik m voor een goede prijs vind koop ik m zo weer. Dan houd ik m wel trouwens.
Prachtklok. Waar ik m ook om had, iedereen keek er naar en wilde er meer over weten. Mijn inziens mooiste moderne diver en wellicht een klassieker in wording.

Helemaal eens, maar die letters zijn niet mijn ding.

1 like

Wen je aan joh. Gewoon doen. Je krijgt echt geen spijt.
Kwaliteit straalt ervan af. Eigenlijk zou er op dat ding een wachtlijst moeten zijn.
Dan wellicht zonder die letters voor de menigte. Zoveel mooier dan een Sub.
En ik ben zeker ook een Rolex liefhebber.

Inderdaad, beetje jammer die zijkant.
Schijnt wel een leuke seiko mod te zijn. SNZH volgens mij.
Zou ik ook nog wel een keer willen doen!

Ik heb er vriendelijke voor bedankt en een James Cameron besteld, maar of die ooit komt ? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

???