Tijdloze schoonheid. Daarom.
Het is toch geneuzel van de eerste orde!
Snap niet dat mensen er niet doorheen kijken en of lezen
Iemand met een klein budget is tevreden met zijn horloge en is er trots op
Het is allemaal voor de happy few! En niets om je druk over te maken
Morgen komt de zon weer voor niets op
Als ik deze 7 zou hebben dan had er best 1 op jubeliee gemogen. Zie je wel ik ben best een redelijke kerel
T is jammer dat in sommige topics uit zowel kamp āvoorā en kamp ātegenā enig aversie tegenover elkaar ontstaat/bestaat. Ben van mening dat de meeste leden hier liefhebbers zijn, en dus geen Rolex of ander merk dragen om zich daarmee bepaalde status te ontlenen, maar voor zichzelf exact alle plussen en minnen op een rij hebben gezet waarom over te gaan tot een aankoop en hier enken honderden of duizenden euroās tegenaan te gooien, en vanuit passie dat graag met de rest van ons delen. Dat Rolex een bepaalde waardevastheid vertegenwoordigt kan idd een koopargument zijn en is zeker handig als je jezelf nogal eens in het blauwe gedeelte van het forum begeeft, want ondanks dat er diverse leden zullen zijn die financieel dusdanig goed geboerd hebben dat dit voor hen geen zak uitmaakt zal voor de meeste van ons (inclusief mezelf) dit betekenen dat de uit te geven euroās wel enigszins doordacht moeten zijn. Om even te schakelen naar jouw passie (omega) ⦠ik zal mijn geld niet snel kwijt raken aan een speedy met zwarte wijzerplaat, want die doen t voor mij niet, maar een aqua terra daarentegen ⦠voor de rest blijf ik me op het forum vergapen aan plaatjes van horloges die, of ooit haalbaar zijn, of helemaal nooit, maar waarmee ik doormidden van een like te geven wel enige blijk van waardering kan geven!
Alstublieft niet zeg
Dat RLC hier nog niet op gereageerd heeftā¦
Hij zal toch zeker niet terug naar Breitling gegaan zijn?
Jawel. Waarom zit hier geen jubilee op?
Pfffff daar gaan we wƩƩr ā¦
Wel Rolex
Niet Rolex
Wel Rolex
Niet Rolex
Wel Rolex
Niet Rolex
ā¦
Schijtziek van die discussie en dat geblaat.
Ik? Ik houd van mijn Rolex, van mijn Omega, maar ook van mijn Seiko.
En van mijn Steinhart OVM mk1 en van mijn Ginault Ocean Rover. Ja dat zijn hommages ja en als iemand daar een probleem mee heeft kan die de kolere krijgen.
Omdat die er niet zijn. Anders geloof mij maar had die erop gezeten. Heb mailtje naar rolex gedaan. even geduld zoals met alles van rolex
Vooruit
Even terug naar Algemeen. Ik kom juist in off-topic om dat gezeik over Rolex niet te hoeven lezen.
DJ1601 om de pols nu, trouwens. Zo past deze post ook weer in Algemeen.
- Zijn degelijk, zitten goed in elkaar.
- Die sportmodellen zien er wel hip uit, prima design.
- Ze zijn populair, je bent de man wanneer je er ƩƩn hebt.
- Rolex heeft een mooie historie en daarom koop je hem.
- In Rolex zit ambacht en vakmanschap. Het doorontwikkelen van een model naar perfectie (Submariner bijvoorbeeld).
- Rolex heeft een eigen unieke design (die weliswaar door anderen wordt overgenomen).
- Rolex word alleen meer waard, is een goede investering.
Zo denk ik er ook ongeveer over Ruben. Dat er verschillende āhorlogemerkkampenā zijn, is eigenlijk wel okĆ©, maar dan wel met een knipoog. Het moet gewoon leuk blijven.
Voor mij was de bedrukte zwarte wijzerplaat bij de meeste Speedmasters uiteindelijk de reden dat ik er voor heb gespaard, maar uiteindelijk een andere Omega (Seamaster) kocht.
Vorige maand kocht ik hier op het forum toch nog een Speedmaster (Date Silver). Deze heeft opgelegde indices, logo etc. ik vond hem meteen prachtig, het is achteraf gezien precies de Speedmaster die ik zocht.
Het is inderdaad leuk om hier horloges van anderen te zien en te liken. Een enkele keer zie ik merken/horloges voorbij komen die ik echt niet mooi vind, maar waar de eigenaar erg blij mee is. Soms ga ik wel eens onderzoeken waarom iemand kiest voor zoiets. Dan kom ik wel eens tot de ontdekking dat zoān horloge over kwaliteiten beschikt die ik eerst niet zag en moet ik dan de eerste indruk bijstellen.
Jouw Oyster Perpetual vond ik meteen prachtig, ook de kleur van de dial, dat is een Rolex waar ik ook zomaar voor zou kunnen kiezen, net als verschillende vintage modellen. Maar voorlopig koop ik even niets meer, ik ben maar een āarmeā muzikantš.
Het leuke van onze horlogeliefhebberij is dat er voor elk budget wel iets moois te vinden is en dat elke prijsklasse hier op HF ook zān plek vind.
Waardevastheid is wel aardig, maar ik hecht zo aan mān horloges, dat ik ze toch liever zelf houd. Wel heb ik onlangs een horloge aan een van mān zoons gegeven, eindelijk wilde een van beide een horloge van me aannemenš.
Hey doe es nieā¦
Ik bedoel beste Jurk DOE ES NIEā¦
Word lid van IVVJ. Iedereen vrij van jubeliee