7 redenen waarom ik wel Rolex koop

Afleidingsmanoeuvre :upside_down_face:

17 likes

24956686

10 likes

image

7 likes

Eén reden voor mij…:sunglasses::wink:

30 likes

Vond het al verdacht. Er zijn er namelijk meer dan 700000. You got me tho :stuck_out_tongue:

13 likes

En zo is dat Jasper! :+1::sunglasses:

3 likes

Verbaast me dat dit topic niet door @RLC is gestart. :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Voila :sunglasses::+1:

6 likes

Hij zit al zijn forum max van 30636829 topics per dag.

18 likes

:joy:

1 like

Nondejuu een goeie reden

Unknown

3 likes

Nu moet ik snel de andere kant opkijken, anders wordt ik nog bekeerd😀.

4 likes

Dank je Sjoerd! :blush: Mijn likes zijn op, dus: :+1:

1 like

Hahaha… Hans! :blush: jij laat je niet zo snel bekeren volgens mij, maar ik vind het wel leuk dat jij als echte Omega man dit dan toch leuk vindt om te zien. Ik hou trouwens ook van Omega, zoals je weet! :+1::wink:

3 likes

Ja dat klopt Harry, ik ben echt van Omega en daar stap ik inderdaad niet zo snel van af.
Dat wil niet zeggen dat ik alles van Omega mooier vind, de Railmaster bijvoorbeeld, vind ik minder fraai. Maar de duikers van Omega vind ik meestal mooier dan die van Rolex.
Rolex heeft ook modellen die ik gewoon prachtig vind, zoals die gouden van jou, bijvoorbeeld de Rolexen van Han en de Oyster Perpetual van Rubiod en nog veel meer modellen.
Zelf merk ik dat ik wel een beetje van “glimmers” houd, daarom vind ik mijn Speedmaster Date Silver ook erg mooi, deze glimt zo uitbundig in de schijnwerpers, dat je bijna niet meer kunt zien hoe laat het is, maar daar heb ik hem dan ook niet voor😀.

5 likes

En zo is dat Hans! Ik ben ook een beetje van de glimmers…:wink: en ook van de ingetogen dress horloges. Alle mooie Horlogerie eigenlijk! :+1:Maar die Speedmaster Silver van jou is ook echt een beauty van een klokje! :ok_hand: Fijn weekend nog! :slightly_smiling_face:

Mijn likes zijn op: :+1:

1 like

Batman
Pepsi
Submariner
Hulk
DJ
Coke
Seadweller

Volgorde verschilt per individu.
Jubeliee mag maar hoeft niet. @Lucky-Luke en @Chlorophyl

1 like

Alles op jubilee AUB

3 likes

Altijd een goede rede om erbij te hebben.

4 likes