7016 met krassen

Beste Allen,

Sinds enige tijd ben ik in het bezit van een wonderschone Seiko 7016. De verkoper verwittigde mij ervan dat de klok was voorzien van een nos-glas en dat deze hard (impossible) to get zijn.

Het ongeluk wil natuurlijk dat met de eerste keer dragen er een paar lelijke krassen op het glas verschijnen. Ik weet niet hoe dit is gebeurt maar ze zijn er mooi wel!

Ik heb de klok enige tijd in een lade gelegd om van de schrik te bekomen en heb nu de klok naar mijn vast adres gebracht. Deze weet er echter geen raad mee. Het glas is inderdaad niet meer te bestellen en met op maat slijpen kan de facet-rand niet gepolijst worden.

Wat moet ik doen? Een nieuw glas met een matte facet-rand? Weten jullie nog een adres, kortom ik zit met de handen in het haar.

Hierbij een foto van de mooie klok die nu in de lade ligt.

Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

Vincent

Ik heb deze link eens van Robbie gekopieerd: http://www.horlogeglas.nl/

Misschien ken je’m al , in het andere geval loont het misschien de moeite om 's te informeren ? Je weet maar nooit…

MVG,

Morse.

Bedankt voor je reactie, ik ga eens contact opnemen met deze mensen…

Als iemand nog een nos-glaasje heeft liggen…:wink:

Ben net terug van Richard (horlogeglas.nl) en weer helemaal gelukkig.

De klok is nu voorzien van saffier met een mooie facet, Morse bedankt voor deze gouden tip!

VrGr,

Vincent

Mooi zo, glas nieuw en Vincent tevreden. En nu vooral niet testen of saffierglas krasvrij is :slight_smile:

Vertel je ons nog wat het ongeveer kostte?

Is dit het type met die dubbele chrono wijzers?

Ja, de chronowijzers geven seconden, minuten en uren aan

Wat is een mooie band voor deze klok?

Goed te horen dat het gelukt is, en zo snel ook. Wat een service!

Qua band zou ik deze er om laten, deze vind ik persoonlijk erg mooi.

Ligt nu zeker niet meer in de lade :wink:

De band vind ik er goed bij passen, zwarte kleur band is het mooist denk ik bij je Seiko 7016.

De band van een monster schijnt goed te passen hierbij.

De mijne draag ik op een leren band.

Geweldig horloge, erg precies, daarnaast: erg goedkope retour en vol chronograaf!