Ik ben al een paar maanden naar dit model aan het zoeken, nu gevonden. Wat denken jullie op basis van deze foto qua authenticity?
Ik heb al strakkere gezien
Dat is wel heel netjes omschreven goeie genade.
Werd dat model wel op de professional bracelet geleverd?
Datum oogt een beetje raar na mijn mening
Onafhankelijk van echt/niet echt zou ik persoonlijk overslaan
Zou dit een Breitling zijn met een Japans uurwerk?
Het lijkt er op alsof die voornamelijk als chew toy van een tijger is gebruikt
Strakheid maakt me eigenlijk weinig uit, hij gaat dan toch direct weg voor een service. Het gaat me er voor nu om of ‘ie authentiek lijkt. Ik kan er zeg zo weinig aan ontdekken.
Daar zal die niet strakker van worden. Hooguit kan je de ergste krassen latten wegpolijsten. Maar er zal dan ook wel veel metaal verdwijnen, en mogelijk wat van de originele vorm.
@rami ik heb zelf een aerospace van 20 jaar en die ziet er scherper uit.
ondanks dagelijks gebruik sinds 2002, ok het moet dringend ook een keer een poetsbeurtje hebben, en een nieuwe rider op 45.Origineel inderdaad, ik zie ook niets afwijkends aan deze Breitling Chrono Cockpit A30012.
Behoorlijk afgekloven, dat dan weer wel. En een slechte overbelichte foto…zou er een paar bij daglicht vragen.
Zijn er niet meer foto’s want naast de gebruikte staat oogt de datum afwijkend, maar dat kan ook aan de foto liggen?
Foto’s? Ik zie er maar één helaas.
Is een uurwerk ( caliber 10000) met moduul opbouw waar een lens boven de datumschijf en onder de wijzerplaat zit
Okay, dan ligt het dus duidelijk aan de fotokwaliteit
Heeft die onder een trein gelegen, al is hij echt is hij nog niks waard