9343gunther (tu)

Recent een horloge gekocht van Gunther en het was prettig zaken doen.
Goede en vlotte communicatie en flexibele opstelling om “nader tot elkaar te komen” Daarnaast veel vertrouwen daar het horloge werd verstuurd al voordat hij het geld had ontvangen op zijn rekening.

Bedankt Gunther, ik zou zeker nog eens iets van je kopen.

Sluit ik me helemaal bij aan!!

Bedankt Gunther

Vorige week heb ik een horloge gekocht van Gunther. In vertrouwen heb ik het geld overgemaakt naar hem en hij heeft zich keurig aan zijn woord gehouden en het horloge zeer goed ingepakt verzonden. Alles zat er bij, zelfs het tasje van de juwelier en uiteraard alle aankoop- en garantiebewijzen. Top, bedankt!

Snelle en fijne transactie met Gunther. Geld overmaken met IBAN vanuit Nederland ging soepel en het horloge zat goed en veilig ingepakt.

Bedankt Gunther!

De Fortis Square van Gunther overgenomen.
Prettige en vlotte communicatie. Het horloge kwam zorgvuldig verpakt binnen, alles zoals afgesproken.
Kortom, prima zaken doen met Gunther (tu)

Zondag nacht geld overgemaakt vanuit NL naar Belgie.
Maandag een betalingsbevestiging gehad van gunther, dinsdag op de post gedaan door hem. Donderdag een pakketje in mijn brievenbus.

Snelle afhandeling, mooi horloge exact als omschreven. Erg tevreden!

Snelle levering, goede verpakking en een mooi klokje voor een mats prijsje :slight_smile:

uitstekende service: na betalling (vanuit NL naar BE) is horloge snel, aangetekend en uitstekend verpakt opgestuurd. Alle doosjes, bonnetjes etc. waren bijgesloten. Horloge precies zoals omschreven. Uitstekende ervaring dus!

Gunther is met recht een topper! Zeer snelle verzending. Aanrader!!

Ik kan Gunther aanbevelen als betrouwbaar en symphatiek forumlid …
Heb een Skyhawk overgenomen van hem en alles perfect verlopen (tu)

Ik heb uitstekende ervaringen met Gunther(tu). Vlotte communicatie en dito afwikkeling. De spullen werden uitstekend verpakt en supersnel verzonden.
Gunther verdient hiervoor een warme aanbeveling:~

Hier ook tevens goede ervaringen met Gunther. Goede communicatie en vlotte verzending heeft een mooie ruil tot stand gebracht.

Aanrader.

deze week een horloge van gunther overgekocht. Alles perfect verlopen, vlotte en snelle afhandeling en communicatie

hier ook een aanrader

Van Gunther een leuke Citizen overgenomen.
Alles prima in orde!
Bedankt.

Mvg,
Patrick

vorig weekend nog eens zaken gedaan met gunther, zelfs tot bij hem thuis geweest.
Alles goed verlopen!

groetjes
Smooky

De volgende keer is er koffie bij , spijtig dat ik toen moest vertrekken met men jongste zoon… groeten

Een fijne transactie gehad met Gunther.
Bedankt en tot een volgende keer! (tu)

Fraaie limited G shock van Gunther gekocht. Heldere communicatie, vlotte verzending, uitstekend verpakt en horloge was mooier dan beschreven.

Helemaal Top deze Gunther! Aanrader

1 like

Fijn horloge voor m’n dochter gekocht van @9343gunther; prettige communicatie en horloge perfect verpakt ontvangen!

1 like