Sommige mensen vinden het een leuk en sympathiek merk. Andere hebben er niks mee. Maar Timex heeft zeker z’n sporen verdiend in de horlogewereld. In Nederland is het budgetmerk redelijk bekend. Maar in Amerika heeft ongeveer iedereen ooit in z’n leven wel 'ns een Timex gehad. Ik las zelfs dat er in de loop der jaren meer dan een miljard Timex-horloges over de toonbank zijn gegaan. Kan niet ieder merk zeggen! ; )
So what are we looking at, here?
Hij is al eventjes op de markt. De T2N393 Timex ‘Original 1970s reissue’. 40mm kast, 5ATM water resistance en natuurlijk INDIGLO! Kosten? Net even boven de 100 Dollar! Waar doen ze het van? ; )
Zo mogen van mij alle horloges eruit zien!
Maar
in Amerika heeft ongeveer iedereen ooit in z’n
leven wel 'ns een Timex gehad. Ik las zelfs dat er
in de loop der jaren meer dan een miljard
Timex-horloges over de toonbank zijn gegaan. Kan
niet ieder merk zeggen! ; )
Bill Clinton stond vaak op foto’s met zijn Timex Ironman. Het horloge dat ik al zeker 22 jaar gebruik om een paar keer per week mijn baantjes in het zwembad mee te timen.
Maar
in Amerika heeft ongeveer iedereen ooit in z’n
leven wel 'ns een Timex gehad. Ik las zelfs dat
er
in de loop der jaren meer dan een miljard
Timex-horloges over de toonbank zijn gegaan.
Kan
niet ieder merk zeggen! ; )
proficiat! dacht dat er es n post over was geweest. ziet er leuk uit.
Bill Clinton stond vaak op foto’s met zijn Timex
Ironman. Het horloge dat ik al zeker 22 jaar
gebruik om een paar keer per week mijn baantjes in
het zwembad mee te timen.
Al meer dan 20 jaar bestaan mijn trainingshorloges uit Timex. Ook weleens Casio. Tegenwoordig train ik met de Ironman tap … door op mijn scherm te tikken met vingers slaat hij tussentijden op. Timex all the way baby :}
Ff een plaatje natuurlijk Ook regelmatig om mijn pols als ik thuis werk. Heerlijk voor tijdens een eenvoudige intervaltraining (tu) Tik op het beeldscherm en je (tussen)tijd(en) wordt opgeslagen :~
De Reissue van hierboven (foto is van mijn klokje trouwens :D) heb ik al een behoorlijke tijd, wat daarbij een leuke plus is, is de indiglo verlichting.
Daarnaast heb ik nog een Reef Diver, buitengewoon massief met prettige bezel en naast de indiglo ook nog eens leuke lume.
En dan nog een digitale Expedition, onverwoestbaar en (voor mij althans) in een aantal punten beter dan een G-Shock, zoals het display, de backlight (die tenminste lang blijft branden), de normale lugs waar je tenminste een standaard band of nato in kunt plaatsen en uiteraard de prijs
Op deze foto een voorbeeld van het LCD display, het lijkt of het licht geeft, maar op de een of andere manier reflecteerd het beeld beter, waardoor je onder elke lichtinval goed zicht hebt (tu)