A. Lange & Söhne Double Split Flyback Chronograph

Wauw! :heart_eyes: Wat een onwijs mooi en bijzonder horloge… :drooling_face:

12 likes

:open_mouth: yep! wauw! :ok_hand:

1 like

Wow! :ok_hand::pray:

1 like

Crazy stuff. Subliem.

Wat-ie er niet bij vermeldt, is dat elke Lange twee keer volledig opgebouwd wordt voordat-ie de deur uit gaat. De eerste keer nog zonder de laatste finishing touches, gewoon om te zien of alles perfect werkt. Ja? OK, uit mekaar en dan de definitieve opbouw. :sweat_smile:

Ze werken echt zo. Nog gevraagd aan een van hun horlogemakers op de SIHH 2018.

Nog wat archiefpics van hun stand. Waaronder een HELE grote Lange, de in het filmpje vermeldde Triple Split. :slight_smile:

7 likes

Gemiddelde Rolex-bezitter:

giphy (4)

5 likes

In willekeurig welke andere branche zou dit als het niet goed onder controle hebben van je productieproces bestempeld worden, maar in de horlogebranche heeft dit blijkbaar charme. :laughing:

Prachtig stukje techniek overigens, hier kan ik wel met plezier naar kijken. :sunglasses:

2 likes

:exploding_head:

1 like

En dit doen ze bij ALLE horloges t twee keer in elkaar zeggen. Ook bij de ‘kuch’ goedkoopste. Va een 15k… Uniek volgens mij. Tel daarbij de afwerking en de unieke handgravering bij op en tov pp en vc heb je voor de instapper relatief gezien meer bang for you buck.

Ik ben te lui om de catalogus te pakken :stuck_out_tongue:. Ik vermoed dat deze chrono hard richting de ton gaat?

1 like

Nee hoor. Ik heb de prijslijst niet, maar met een tonnetje ben je er echt niet vrees ik.

2 likes

Nee hoor. Ik heb de prijslijst niet, maar met een tonnetje ben je er echt niet vrees ik.

2 likes

Voor de liefhebbers met iets minder budget,
400 eutjes :sweat_smile::sweat_smile:
CHW2000-1_large

1 like

Hij gaat voor 101,2K euro. Ik dacht ook dat het een stuk meer was. Wat een koopje! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

T was een pure gok. Zat ik er niet ver af :slight_smile:

Want in de catalogus die ik had meegekregen zit wel een prijslijst. Die gaat dacht ik tot 320k zoiets en daarboven op aanvraag.

Wat een techniek zeg.