Even aan Instagram gedaan, maar heb het enkel nog om af en toe te zoeken naar horloges die ik wil aanschaffen. Daarvoor vind ik het nog steeds handig.
Kortom ook gewoon lekker hier posten.
Ik vind met name de afwerking erg mooi. Verder vind ik het juist vaak net te. Zie het liever iets meer ingetogen/functioneel. De driekwart bruggen vind ik overigens erg mooi.
Nog even geduld voordat ik de mijne heb. Kon t niet laten en heb vrijdag toch maar even een mail eraan gewaagd of er door corona een vertraging zit op een eventuele levering van een thin bij de juwelier. . Bedoel Lange is geen rollie maar t zou me niet verbazen wat eerst bijv twee weken was nu weleens t dubbele kan zijn…
Ik ben geen expert maar het nut van die stelschroeven is toch om zo accuraat mogelijk ingesteld te krijgen. Mogelijk levert het weglaten bij dit exemplaar de meest accurate afstelling op.