Die Lange op jouw foto heb ik ook nog serieus naar gekeken. Bij AWCO hadden ze een gebruikte liggen. Dat is een platinum versie van de Lange 1. Erg mooi en bijzonder zwaar.
Uiteindelijk ben ik voor de Saxonia Moonphase gegaan. Alhoewel mijn vrouw de Lange 1 mooier vond (want “aparter”).
Ik blijf het vreemd vinden dat ze voor deze niet ook een optionele bracelet maken of ten minste de mogelijkheid bieden om tussen rubber en leer te switchen. Ik ben fan van het merk (al valt een mooie Lange momenteel niet binnen budget) echter die hele Odysseus family vind ik maar niks.
Wat blijf ik dit toch een sublieme wijzerplaat vinden
Zou ik graag eens in het echt willen bekijken! Ultieme grail dresser dit. Spijtig heb ik momenteel geen 20K rondslingeren om aan een horloge te spenderen