Er blijken 2 prijslijsten op de zelfde pagina te staan.
Er wordt verschil gemaakt tussen een service (overhaul) en reparatie (repair).
Waarom? Als ze net dit beweren: An individual cost estimate is created for this.
Er blijken 2 prijslijsten op de zelfde pagina te staan.
Er wordt verschil gemaakt tussen een service (overhaul) en reparatie (repair).
Waarom? Als ze net dit beweren: An individual cost estimate is created for this.
Dankje dit is nou nog is handig om te zien.
Tevens ben ik nieuw hier dus sorry als ik deze vraag op de verkeerde plek vraag maar als jullie hier over kennis hebben hoor ik het graag.
Al een tijdje kijk ik voor een ALS Langemetik van voor 2010 oude movement.
Echter zijn er een paar dingen die mij erg laten twijfelen.
Graag hoor ik meer van jullie.
Redelijk logisch toch.
Overhaul is een periodieke servicebeurt wanneer het horloge gewoon nog correct functioneert.
Repair is een reparatie als het hologe stuk is door externe factoren (Waterschade, valschade, etc).
Mocht je het nu heel gek maken (met je motor vallen en je horloge 30m over de grond schrapen b.v.) dat krijg je een offerte (en ik hoop en doos tissues erbij)
Terug ermee!
Nee ik vind van niet.
Je betaald voor een onderhoudsbeurt. Hoogte vd prijs is variabel naar model.
Mochten er zaken kapot zijn dan worden die per onderdeel extra meegenomen in de offerte.
Gekocht van een particulier voor een nette prijs. Is gewoon het derde horloge van een topmerk dat niet aan hun eigen normen voldoet
Ben eraan gewend intussen
Lees ik nu echt dat Lange naar de subtop is gedegradeerd…
Ok
A. Lange & Söhne is blijkbaar een andere mening toebedeeld.
Joh
ja ik bedoel meer als je een 2de hans horloge koopt en er ooit door een andere horloger maker veranderingen zijn gedaan. Ik begreep dat dit een duur geintje kan worden dan. Hoe kan je dat garanderen dat het allemaal oké is?
Nice!
Dat kan niet. Tenzij er een concreet bewijs is van een service door Lange zelf in de laatste 5 jaar.
Heb je dat niet en het betreffende horloge is meer dan 5 jaar oud, dan zou ik rekening houden (tijdens het koopproces) dat er snel voor 2 a 3k aan kosten zou kunnen aankomen.
Tegelijkertijd wordt het horloge van zo’n officiële service ook weer meer waard, dus je bent niet dat hele bedrag “kwijt” als je begrijpt wat ik bedoel.
aja preowned sorry ik ben niet zo van de Engelse termen gewoon zeggen zoals het is. wat is er erg aan.
Top bedankt daar kan ik meer mee.
Tweedehands. Tenzij Hans het horloge kocht van Hans. Dan is hij tweede Hans
Misschien is OH666 wel de Original Hans dus ik begrijp dat het dan dichtbij komt.
Hoew givs a sjit
dat t gewoon Nederlands is
Ik ben dyslect maar geen probleem Hansie