Vandaag omgehad. Ik was toch positief verrast!
Platina, zwaar! Gaaf!
Prachtig!
Mooi hoor.
Zoiets is natuurlijk ook erg tof als ‘vervanger’ van je DD?
Vind de geelgouden variant van @Bwatched ook erg tof. Vooral met de blauwe wijzers.
Jammer dat je deze nooit 2nd hand ziet in NL
Anders had ik wel een trade tegen mijn 114060 overwogen.
Heb dat ook overwogen. Maar je hebt me zojuist weer aan t twijfelen gebracht met andere uitspraak. Houden is nu 75%
Erg mooi!
Bij AWCO gepast?
Die heb ik ook gepast en overwogen.
Uiteindelijk voor een nieuwe Moonphase gegaan.
In witgoud, geen platina, maar zwaar zat.
Ja dat zou ik dan liever doen. Rolex <> Patek… Altijd goed.
Ja idd, AWC. Geweldig mooi ding. Echt serieus overwogen. Lekker zwaar. Irl mooier en indrukwekkender dan op foto. Die moonphase is ook geweldig!
Volgens is t sowieso moeilijk aan de blauwe bij de gemiddelde AD te komen als in op voorraad om te passen.
Ik weet even niet welke maar of op de site van wempe of Bucherer kun je de voorraad checken. Paar weken geleden gedaan was deze alleen in Wenen op voorraad. De andere niet grote speler in Duitsland nog niet gemaild oid.
Zelf binnenkort de witgouden argente om de pols. Bij diegene waar ik m ga halen is die nu al een paar weken achtergehouden. Weg was pech. Wanneer we een nieuwe krijgen ivm corona niet te zeggen.
S+C kan deze blauwe niet leveren weet ik na mailcontact. Of dat echt waar is en waarom? Geen idee. Bedoel t is geen limited. Andere kleuren thin geen probleem of op voorraad.
En ja ik weet t, 39 vs 37 mm is duurder maar wel een hele flinke meerprijs.
Tik tak tik tak. Bijna lid van de Lange club hiero
Absoluut schitterend!
Fantastisch! Gefeliciteerd en we zien de NA graag tegemoet!
Mooi hoor!
VETTTTT!!! Van harte, harte, harte gefeliciteerd!!
Ennnuuhhh meer foto’s zijn altijd gewenst!
(Binnenkort maar eens een Lange meet organiseren)
Lekker hoor!!