A. Lange & Söhne önly

Thanks! :pray:

Op Instagram post ik ook vaker foto’s van de Lange:

1 like

Even aan Instagram gedaan, maar heb het enkel nog om af en toe te zoeken naar horloges die ik wil aanschaffen. Daarvoor vind ik het nog steeds handig.
Kortom ook gewoon lekker hier posten. :+1:t2:

On topic;

Hier nog meerdere mooie foto’s:

image

image

image

Nog veel meer mooie foto’s:

10 likes

een heerlijkheid toch!!

Persoonlijk ben ik groot fan van de geblauwde schroeven icm de gouden chatons en de rode rubines. Dat maakt het echt een kleurrijk pallet.

15 likes

Ik vind met name de afwerking erg mooi. Verder vind ik het juist vaak net te. Zie het liever iets meer ingetogen/functioneel. De driekwart bruggen vind ik overigens erg mooi.

1 like

Deze wijzerplaat is heel fraai !

1 like

Heb hem in het echt gezien en erg mooi inderdaad! Enkel zou deze niet snel dragen.

1 like

@Jugis Van harte welkom in de ALS club!

Het wordt binnenkort tijd voor een GTG met @Bauhaus @Veblen & @whisky

3 likes

En @DapperDutchDude niet te vergeten!

1 like

18 likes

Wat is een GTG?

Nog even geduld voordat ik de mijne heb. Kon t niet laten en heb vrijdag toch maar even een mail eraan gewaagd of er door corona een vertraging zit op een eventuele levering van een thin bij de juwelier. :see_no_evil:. Bedoel Lange is geen rollie maar t zou me niet verbazen wat eerst bijv twee weken was nu weleens t dubbele kan zijn…

3 likes

Get Together

3 likes

Aha. Die had ik zelf niet bedacht.

Maar goed wie heeft dan nu wat aan Lange?

Bauhaus en rebunted een moonphase. In diverse wijzerplaat kleuren

Veblen en later ik een thin in diverse goudkleuren.

Ramses een 1

En dapperdutchdude een vorige versie van een 1815 schat ik? Zie bij de huidige modellen op site geen donkere wijzerplaat staan

2 likes

Dank! :grinning: En wat een leuk idee van een GTG; ik ben voor.

Nog een laatste foto om de pols achter de computer (hierna gaat hij echt naar de kluis):

15 likes

Nee nog niet. Ik heb m bijna :wink:

Alleen. Volgens IG komt Lange met iets nieuws. 25 juni 2pm CEST.

Te volgen via IG of website van Lange.

Wat denken jullie?

Ander kleurtje Odysseus denk ik.

1 like

Toffe foto!

1 like

Thanks!

Sowieso geen nieuwe Odysseus

Nieuwe versie van de Lange 1.
Sowieso met een nieuw uurwerk…
De eerste Lange 1 met een Annual calander?

3 likes

Ik ben geen expert maar het nut van die stelschroeven is toch om zo accuraat mogelijk ingesteld te krijgen. Mogelijk levert het weglaten bij dit exemplaar de meest accurate afstelling op.

Maar ok ik kan er ook helemaal naast zitten.

Je zou verwachten bij dit soort merken dat ze alles op orde zouden hebben qua marketing, het ziet er in iedergeval wel “apart” is uit inderdaad.