A. Lange & Söhne önly

:joy:

Die Lange op jouw foto heb ik ook nog serieus naar gekeken. Bij AWCO hadden ze een gebruikte liggen. Dat is een platinum versie van de Lange 1. Erg mooi en bijzonder zwaar.

Uiteindelijk ben ik voor de Saxonia Moonphase gegaan. Alhoewel mijn vrouw de Lange 1 mooier vond (want “aparter”).

2 likes

Die is echt mooier.

3 likes

Dit is toch gewoon de normale versie? Ik wist niet eens dat er een LE was… :thinking:

Je hebt de uurmarkers op 3 uur en 9 uur verwijderd zie ik.
Heb je nog meer geshopt?

toch lekker dit hoor!

28 likes

:heart_eyes:

1 like

Ik kijk er steeds vaker naar. Nog maar eens passen als ik in de gelegenheid ben. Op plaatjes supergaaf

1 like

Zeker doen!

1 like

Denk dat wellicht de meeste het al weten maar toch

As zaterdag om 12 CET komt Lange met een paar nieuwe dingen. Ben benieuwd…

4 likes

JA!!!

3 likes

Ik blijf het vreemd vinden dat ze voor deze niet ook een optionele bracelet maken of ten minste de mogelijkheid bieden om tussen rubber en leer te switchen. Ik ben fan van het merk (al valt een mooie Lange momenteel niet binnen budget) echter die hele Odysseus family vind ik maar niks.

Paar foto’s.
Wat blijft het toch een fijn horloge!

36 likes

Wat blijf ik dit toch een sublieme wijzerplaat vinden :heart_eyes:
Zou ik graag eens in het echt willen bekijken! Ultieme grail dresser dit. Spijtig heb ik momenteel geen 20K rondslingeren om aan een horloge te spenderen :expressionless:

22 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

PRACHTIG!!
Echt een mooi exemplaar!

1 like

Mooi, maar wel een beetje saai…

Prachtig horloge en wat meer casual dankzij de cijfers :blush: helemaal mijn smaak! :+1:

2 likes

Bijna weekend.
Helaas geen feestje op de planning de komende tijd…

Dan maar een feestje om de pols.
:balloon::man_dancing:

21 likes

Wat is het toch een mooi horloge!
Meer foto’s mag altijd.

1 like