A. Lange & Söhne önly

Met mooi ruimte tussen de horloges ipv een ordinaire stapel butsende klokken zoals bij de gemiddelde GTG.

Keurig

8 likes

Ben heel erg benieuwd naar deze.
Ik dacht de VC te vervangen voor een Saxonia, maar de 37mm Thin was/is het echt niet voor mij.

Aankomende week ga ik deze passen, ben benieuwd! 39MM zou in de basis al stukken beter moeten zijn. Was deze gewoon beschikbaar in een boutique @deuxani ?

1 like

Dit is toch voor mij de ideale Lange, los van de kleur en het metaal n.l. : Big date in het midden! :nerd_face:

1 like

Ja de 37mm thin oogt wel net even te klein vind ik. De 39mm draagt erg fijn in ieder geval.

Het was bij een GD in Japan. €20k was de prijs (box, papers, nul gebruikerssporen en de prijs kon nog wel lager zelfs). Jammer dat het prijsverschil tussen die Saxonia en Lange 1 helaas zo groot is… :sob:

17 likes

Zoals je zou verwachten van Lange dragers :wink:

Geveinsd nonchalant doen terwijl je “statusobject” onnodig krasjes oploopt past ze niet goed :joy:

6 likes

Staat fraai hoor. Helemaal niet te simpel wat mij betreft.

1 like

Ook niks te klein

:grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Overigens mag Schaap & Citroen A’dam ook nog wel wat credits ontvangen.
Geweldig ontvangen, goed georganiseerd & onwijs lekker eten.

!

Was bijzonder goed. :ok_hand::+1:

26 likes

Zeker. Mijn verwachting qua sfeer en gastvrijheid overtroffen. Memorabele avond!

3 likes

Bloembollen? Het komt nu wel erg dichtbij

4 likes

Ziet er geweldig uit jongens!
Wat een prachtige horloges lagen daar bij elkaar.

4 likes

Eindelijk mijn perfecte ALS Langematik Big-Date 308.021 Honey gold gevonden.

32 likes

Honey gold?
Dat lijkt me sterk, Honey Gold is pas ergens in 2010 geïntroduceerd door Lange.

De Langematik was toen al discontinued als ik het goed heb.

Weet je zeker dat dit honey gold is?

Prachtig horloge overigens! Van harte!!

100% zeker. staat er zelf nog een te koop bij Bachman&Scher

1 like

Sorry, ik volg je niet…

Er staat toch overal yellow gold?

:man_shrugging:t2:

Mooi man, staat op mijn favorietenlijstje! :innocent:

1 like

oo sorry naar mijn weten was honey gold en het zelfde als yellow gold maar kennelijk niet. Weet jij wat het verschil is? neem aan dat er een verschil kwa mix of goud hoeveelheid is?

Je kan het ook even Googlen, maar hé, I’m here to serve!

Honey gold is een speciale legering die harder is dan gewoon goud. Het is ook veel “bleker” van kleur. Lange gebruikt dit sinds 2010 heel sporadisch op speciale edities. De exacte legering is geheim.

Check het hele verhaal hier;

9 likes

top bedankt aja had kunnen google ja maar als ik iets niet weet geef ik dat liever toe. En hoor ik graag de informatie van iemand die er meer over weet.

3 likes