A. Lange & Söhne önly

En dan? Iets anders in gedachten?

De Datograph is duidelijk dikker. Maar dat is ook te begrijpen omdat dit een Flyback is en de Patek niet. En omdat de gangreserve indicatie ook wat extra onderdeeltjes vraagt.

1 like

Kinderachtige vlaggen incoming in 3…2 …1…

1 like

Logisch inderdaad. Meer complicaties. :+1:

Ook een datum module.

1 like

Geen idee. In ieder geval is er geen wens voor een ander horloge. Draag al bijna niks meer tegenwoordig of een Apple watch :speak_no_evil:. Deze ALS is perfect, maar in een kluis komt het niet echt tot zijn recht.

1 like

Ik kan me voorstellen dat draagsporen op zo’n perfecte Lange wel meer pijn doen dan een doorsnee horloge. Of is dat niet de reden dat hij in de kluis blijft?

Sowieso is het niet het weer ervoor momenteel, in de winter komen dit type horloges meer om de pols gok ik :blush:

En af en toe dragen kan ook nog?
Al is het maar op zondag :wink:?

2 likes

Nee man.
Op een terrasje in de zon… Beter bestaat niet.

1 like

Ik draag niet graag leren bandjes als het 25 graden is, vandaar. Maar misschien moet ik me daar maar eens over zetten dan :wink:

Ik draag ze juist in de zomer.
Meer genieten, want ze verdwijnen niet onder de mouw. :wink:

2 likes

Ok jongens even een leuk dilemma:

1. Lange 1 grijze plaat

2. Patek 5212

Allebei 35-40k

Roept u maar.

1 like

Die Patek spreekt mij niet zo aan qua wijzerplaat/ aangezicht.
De Lange 1 in grijs (en dan rosegoud?) is prachtig.

Maar goed dit is het Lange topic dus verwacht vooral fans van de L1

1 like

Zelf geen fan van lichte wijzerplaten.

Mede daarom de Lange.

Meerdere keren gepast bij Tourbillon boutique in de PC. Die heeft ze altijd op voorraad. Daarnaast ook een keer in Interlaken, Zwitserland.

Glashutte Original hebben ze ook bij Steltman in Den Haag en Bucherer en Wempe in Düsseldorf of heb ik de afkorting GO dan verkeerd begrepen

Oef! Though choice!
Uuhmm ik denk uiteindelijk dan toch de Lange, gewoon omdat het zo’n icoon is en goud!

1 like

Zelf afgelopen week in Berlijn de ALS boutique bezocht. Leuke ervaring en zeer attente medewerker die veel te vertellen had. Ook enkele modellen mogen passen zoals de L1 perpetual, zeitwerk en Saxonia aventurine dial.
Verder wist hij te melden dat bij bijna alle modellen de zwarte en blauwe wijzerplaten niet meer geproduceerd worden. Toch wel een goed gevoel om een zwarte wijzerplaat te bezitten dan

1 like

Oh.

Pohh.:rofl:

17 likes

Nieuwe aanwinst :crazy_face::star_struck:

:drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face:

2 likes

Terug van een bezoekje aan AL&S.
De AD hoort de seal eraf te halen inderdaad, maar dat doe ik eerdaags zelf wel als ik 'm weer ophaal bij DNK.

Eerst effe n VC verkopen :nerd_face:

4 likes