A. Lange & Söhne önly

Welke?

Kijk maar in t blauwe gedeelte. :wink:

16 likes

Daar heb ik al heeeeeeeeel vaak en heeeeeeel lang naar gekeken :roll_eyes:

2 likes

Misschien maar gewoon eens doen dan. :wink:

Je bent altijd welkom om effe te komen kijken ehh.

2 likes

Moet nog een hoop verkocht worden dus eens goed nadenken :thinking:

1 like

Heel eerlijk, ze zeiden tegen mij dat heel de Saxonia lijn eruit gaat. Dus ik volg het allemaal niet haha

1 like

Een kras doet zeker pijn. Maar dan had ik hem ook niet uit de stickers moeten halen. Nee, dat station ben ik jaren voorbij en zal nu geen reden meer zijn om een horloge niet te dragen.

2 likes

Je zou allebei eens moeten vasthouden en goed bekijken (loupe niet nodig). Dan weet je dat dit geen eerlijke strijd is.

Er staat btw een mooie monochrome Lange 1 ref. 101.030 te koop bij Langepedia. Dit model krijgt redelijk wat hype, maar ik vind de combinatie rose gold en slate grey toch nog iets lekkerder.

Ik begreep wel dat de productie van de instap modellen aanzienlijk afgebouwd is om enigszins aan de grote vraag naar L1 modellen te kunnen voldoen. Misschien dus een combi van beide verhalen

Ja ik heb ze allebei al in handen gehad (van de Lange 1 alleen de blauwe en witte plaat). Tuurlijk zit er een kwaliteitsverschil. Veel fraaier uurwerk bijv. Maar vond de plaat van de 5212 toch ook erg fraai. Lange sowieso alleen in WG want rose staat niet op mijn bleke polsen.

Ja moeilijk hè - je weet dat de Lange het betere horloge is maar die Patek trekt ook wel. Zou wel de zoveelste lichte plaat zijn dus misschien daarom al niet doen. Grijs heb ik nog niet.

Overigens heb je voor het geld van een grijze WG L1 ook een platina Stealth. Ook niet verkeerd.

Ze hebben allebei appeal die ik helemaal begrijp. De 101.025 is the one that really sparked my plug. En het gewicht van platina geeft een machtig gevoel. Ik zou nu denk ik toch voor de 101.030 gaan.

1 like

Het staat je ook echt top!

Heb je meer hamburgers gegeten of ben je juist afgevallen? :wink:

1 like

Thanks! Ik ben flink wat kilo’s kwijt haha

1 like

Ik zou die grijze eens een keer moeten gaan passen. Was echt onder de indruk van de blauwe laatst.

26 likes

Heerlijk horloge. :heart_eyes:

Maar wat vinden jullie? Misschien net iets te groot? Ik vind de little Lange mooier staan op mijn pols

22 likes

38,5mm toch? Kan echt :100: prima

2 likes

Staat perfect!

1 like