A. Lange & Söhne önly

36 likes

Poeh opeens een heel aantal ‘gemiste berichten’ in het Lange topic. Persoonlijk vind ik de Lange Saxonia Thin 37 van @vierport één van de allermooiste Langes. Hoop er ooit een voor een redelijke prijs te kunnen bemachtigen.

Ik houd gewoon van dat soort sublieme eenvoud. De andere topper voor mij is de 1815 Thin (in honey gold), al heb ik die niet in het echt gezien.

Mooie foto’s hier trouwens - gaat zo door :drooling_face:

2 likes

Fantastisch!

1 like

53 likes

Stuur tzt maar een berichtje :slight_smile:

1 like

In het grijs is ie ook mooi :grin:

1 like

Volgende week de Datograph weer eens uit de kluis ophalen. Archieffototje:

34 likes

En dan hopelijk regelmatig te zien in het ‘wat dragen wij vandaag’ topic. Can’t wait :star_struck:
Zo een mooie chrono. Misschien wel de allermooiste klassieke chronograaf ter wereld?

4 likes

In de categorie droomhorloge:

3 likes

Daar kom ik nooit meer, te lang scrollen 🫣.

In dit Lange topic zal ik af en toe wat plaatsen :wink:.

Er zijn heel veel prachtige moderne “traditionele” chrono’s, maar de eerste Datograph heeft zeker een enorme invloed gehad en de Zwitsers tot innovatie gedwongen.

3 likes

Is dit zijn/haar broertje/zusje ? :sunglasses:

10 likes

Yep, is die van jou?

1 like

Geen commentaar :innocent:
Hij staat ook al wel op de 25e !

1 like

Nee, is niet van Hendrik. :crazy_face:

2 likes

@hendrik, je hebt deze foto nu letterlijk 7 keer gepost in dit topic, daarnaast ben ik de foto in god weet hoeveel andere topics tegengekomen.

De relevantie hiervan is op dit moment 0.0.

Ja, je hebt ooit eens een Lange gepast en er een half bakken foto van gemaakt, dat weten we nu inmiddels wel….

10 likes

8 likes

24 likes

Speciaal voor Bwatched dan nog maar eens een foto van het mij meest aansprekende model Lange & Sohne.
:sunglasses:
De relevantie van e.e.a. bepaal ik zelf wel!

5 likes

Kunstwerken die Lange’s. Ik ben zelf echter geen groot fan van de laaggeplaatste subdials. Vandaar dat deze hoog op mijn lijstje zou staan. Lijstje van horloges die het horlogebudget waar ik me nog comfortabel bij voel ver te boven gaan.

10 likes