A. Lange & Söhne önly

Ik vind de lage subdials van de Datograph juist erg mooi, waarschijnlijk vanwege de positie van de datum erboven. Wellicht hebben we een andere perceptie van balans.

De rattrapante is ook geweldig! Ik denk dat de combinatie honey gold en zwart iets beter afkleedt (het zijn geen kleine jongens…).

24 likes

En zo heeft eenieder zijn voorkeuren, ik ben helemaal verknocht aan die “big date” :sunglasses:

Dan maar geen chrono. Dit is toch ook wel waanzinnig:

20 likes

Waanzinnig qua techniek. Maar ik kan hem niet mooi vinden. Wel dat model wat @Kind_of_Blue toonde :ok_hand:.

2 likes

Ik vind de lagere subdials net wat interessanter dan de klassieke opstelling. Ik heb vorig jaar eens een Saxonia small seconds gepast en die was echt geweldig mooi, maar toch een beetje “gewoontjes”. Ik vind het aantrekkelijk als er op macro niveau ook iets heel herkenbaars is. Een big date bv, lage subdials of de railroad track met die typische cijfers.

Als ik tussen de enigzins bereikbare Lange modellen eentje zou mogen kiezen, dan ga ik zonder twijfel voor een 1815 up down. Lange ten top en heerlijk dun :slight_smile:

19 likes

Heb het even nagezocht - inderdaad opvallend dun met 8.7mm. In rosé goud ook een van mijn ALS favorieten.

1 like

Heerlijk! Prachtig :raised_hands:t4:

Wat een prachtig merk toch :smiling_face_with_three_hearts:
Ik had een Saxonia moonphase moeten kopen toen ik de kans had… :woozy_face:

34 likes

:heart_eyes:
Spijt krijg je van dingen die je niet gedaan hebt…

Die kans is er nu niet meer?

Gewoon doorpakken.

We spreken over juli 2022…

Ja?
Wat is het probleem?
Duurder geworden?
Geen aanbod meer?
Geld op?

Mag ik eentje kiezen?

Dan zou ik zeggen: geen aanbod meer?
Hoe moeilijk zijn deze te krijgen vandaag de dag?

1 like

Heb je em nog niet verkocht? :sunglasses:

De mijne is niet te koop.

De mijne ( denk ) wel

1 like

niet meer te koop dus, had ik moeten toeslaan?
:scream:

Nooit te koop geweest.
Was meer om te kijken of je er nou eens serieus op zou ingaan. Maar ik wist het antwoord stiekem al. :crazy_face:

3 likes

Prachtig is een understatement…

Wel jammer dat voluit toegelicht wordt dat deze Glashütte in Sachsen ligt. Overbodig en lelijk.
I/SA voldoet.