Lekker casual.
Een 50st gelimiteerde richard lange van 400k
De mooiste 1815 Chronograaf
Naar aanleiding van een draadje in het IWC only gedeelte van het forum over het B-uhr, kwam het verzoek om een foto te plaatsen van mijn Lange exemplaar. En waar is dat meer toepasselijk dan hier. Ik begrijp dat het huidige Lange & Söhne een andere richting heeft genomen, maar wellicht toch leuk uit de oude doos. Bij deze een A muster op custom band.
Gaaf!
Beter dan dat wordt het niet…
Lange blijft toch een geval apart. Eigenzinnige Duitsers, maar terecht.
De mooiere merken staan toch minder in de belangstelling. Zal wel prijsdingetje zijn😁
Zijn er hier eigenaren van een 101.025 (stealth), 109.025 (PT moonphase), of 101.035 (darth)? Ik wil een paar horloges + cash opofferen voor een mooie Lange. Deze drie staan op de lijst maar zijn lastig te passen. Benieuwd of hier iemand een van deze al eens om de pols heeft gehad.
Ik heb een vergelijkbare vraag Iemand wel eens een 36mm 1815 small seconds of up/down gepast? Ik wil graag aan de rose gold en vind 40mm te aanwezig. Daarnaast ben ik al erg gewend aan 36mm en 37mm horloges, vandaar dat dit een logische keuze lijkt.
Een andere optie is de 5196R (heb ik recentelijk gepast), maar die draagt heel anders vanwege de 37mm case en 21mm lug width (de Lange heeft 19mm).
Lijkt mij een perfecte maat voor een dergelijke dresswatch.
Mijn Chrono is 39,5 mm. Oogt net wat sportiever en dat kan een chrono ook best hebben maar had ook prachtig geweest in 36mm
Succes met de zoektocht!
Echt prachtig jouw chronograph! De maat staat ook echt heel goed. Ik heb de Datograph (de kleinere oude en grotere nieuwe) en huidige 1815 Up/Down omgehad en staat ook perfect om mijn pols qua maat. Voor rose gold kies ik voor nu liever kleiner (ik wil proberen hoeveel ik goud zou dragen en kleiner zie ik sneller ook dagelijks om de pols). En wat je zegt, omdat het puur een dress watch is (helemaal de small seconds), dan past een kleinere maat ook beter. Maar ja, ik moet het nog in real life ervaren dus.
Dit is wel een sexy ding zeg. Poeh.
Prachtig!