A. Lange & Söhne önly

Vind je die dan een enorme toevoeging? Zoals ik het zie is wat je nu hebt 10x mooier. Platter, zwarte datum.

1 like

Ja, eens.
Daarom doe ik het ook niet. :rofl::+1:

2 likes

Lange is zo’n merk…

Als een random mede-forummer oprecht overweegt eentje te kopen, raakt half het forum opgewonden en voelen we ons allemaal betrokken.

Nu ja, ik toch. Ik deel de blijdschap.

7 likes

Ik ben bang dat je al te laat bent. De foto’s volgen :wink:

2 likes

Beter.
Ik verkoop 'm toch niet, realiseerde ik me al heel snel. :rofl::+1: Die gouden Speedy moet er gewoon uit, en anders de Daytona als het me te lang duurt allemaal. Probleem is, dat ik die ook niet kwijt wil eigenlijk. Harder werken, is het advies :rofl::+1:

1 like

Heb net een bakkie nootjes opengetrokken omdat ik het zo zielig voor je vind. Wie weet helpt het.

3 likes

Ligt eraan waar je ze hebt gehaald. :crazy_face:

Maakt niet uit, het gaat om marktwerking. Ik heb de vraag verhoogd.

Snel on-topic hoor, het publiek in dit topic is nogal elitair en ik kan mezelf geen uitglijder permitteren.

2 likes

Hoor je er al bijna bij?

Laag pitje. Druk met werk in de zomer en baby op komst. Kom nergens aan toe eigenlijk, zelfs niet aan slapen. Plaats nog maar een mooi plaatje van je lange :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Haha wacht maar tot de baby er is.

:sleeping:

1 like

Zeker.
Geen lume op wijzers van een dresser.

24 likes

Porsche al verkocht, of blijft 'ie stiekem toch?

Ik ben op vakantie, ligt lekker in de kluis. Foto uit de oude doos.

13 likes

Tsja, daar komt u nu pas mee :rofl:

1 like

Staat nog in de schuur.

1 like

Beter.
Ik ga deze week nog bij een 718 4.0 gts kijken. Maar het hoofd weet niet zo goed wat 't wil. Gaat alle kanten op.:thinking:

2 likes

Dat is heel vet :sunglasses:

Doe het. Je leeft maar één keer. Behalve Hendrick dan, die is onderhand wel aan zijn derde leven bezig volgens mij.

3 likes

Auto voor dameskappers :innocent:

Een heer van uw stand rijdt in een luchtgekoelde 911.

7 likes

Die extra c vind ik wel deftig :innocent:

1 like

Fout antwoord!