Hendrik???
Heb vandaag de keuze gemaakt om de Lange 1 aan te schaffen. Was nogal een keuze. Is niet niks wat je afrekent. Heb uiteindelijk een deal met de (zeer vriendelijke, betrouwbare en kundige) juwelier kunnen maken om enige onzekerheden weg te halen. Het horloge is nog niet ge-serviced en daar hangen risico’s aan. Volgend jaar ga ik hem voor een full service beurt op laten sturen naar Lange.
Moet zeggen dat ik heel goed ontvangen ben bij Vaessen juweliers in Heerlen. Wat een expertise en vriendelijkheid. Daar sta ik nog steeds versteld van. Heb ook een hele oude Lange duik klok mogen aanschouwen. Hoop dat ik hier de juiste termen gebruik.
Ben vanavond nog aan het bijkomen van het aanschaffen van zo een grail watch. Hier alvast twee foto’s, die natuurlijk nog geen recht doen aan een dergelijk horloge
Proficiat - goed gedaan en mooi horloge.
Wat ontzettend gaaf. Van harte gefeliciteerd. En welcome to the club!!
Gefeliciteerd!
Van mooie foto’s word ik blij (van een wazige polsfoto in het verkeer niet) .
Gefeliciteerd!!
Volgens het motto: “water is om te koken”.
Zeker niet als je ook nog het gevaar ervan in ogenschouw neemt. Zo’n opmerking / mening plaats ik in andere topics maar niet meer (gezien de reacties) maar ik reken op meer genuanceerde deelnemers in dit topic
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik was zo enthousiast en was een fout van mij.
Dank allen voor de leuke reacties!
Gefeliciteerd super gaaf !
Van harte met de nieuwe aanwinst! Wel een hachelijke foto’s die laatste
Ik vind het heel moeilijk om echt een goede foto van de Lange 1 te maken. Ik vind dat hij op foto’s niet tot zijn echt komt. In ieder geval niet met een iPhone foto
Heel gaaf. Hij is rose toch? Dat vind ik altijd zo’n mooie kleur bij Lange en dan is dit volgens mij niet eens hun speciale honey gold legering.
Ja klopt, rose goud is hij. De kleuren (ook van de wijzerplaat) zien er elk moment van de dag anders uit. Respect voor die horloge makers hoor, dat hebben ze mooi gedaan
Sprakeloos, zo mooi!
Bizar, echt prachtig!