A. Lange & Söhne önly

Zo dit zijn wel even de absolute toppers!

Top, buitenaards niveau gewoon.

Iemand nog een Lange 1 voor “weinig”?

5 likes

M’n vrouw zegt dat ik geen interesse heb.

Mooi prijsje wel.

6 likes

Wat een diepte en afwerking:

(@anon24919669EV, internal angle beveling alert)

29 likes

Maar de voorkant mag er ook zijn:

52 likes

Echt een droomhorloge voor mij. Fantastisch! Hoop er ook ooit een aan te mogen schaffen

3 likes

Wat reageer jij toch altijd leuk op mooie horloges!:ok_hand:t2:

3 likes

Dit is toch heerlijk. Wat zijn we toch snel tevreden als mannen. Lekker dikke anglage en inward angles op een Dato is alles wat we nodig hebben :slight_smile:

3 likes

De Datograph zal voor mij altijd mijn grail blijven die ik nooit zal kopen. Ik kan er geen genoeg van krijgen!

1 like

Ik deel al in de vreugde als ik gewoon hier mag meegenieten.

1 like

Ja, heb ik net zo!

3 likes

Boh, zo lekker dit!

1 like

Vandaag dan toch wat foto’s van het Lange 1 uurwerk gemaakt met een echte camera :wink:

28 likes
5 likes

Onze vakantie heeft ons dit jaar onder andere naar San Francisco gebracht. Sinds het begin van dit jaar kent SF ook een Lange boutique. Nog niet zo lang dus. De kans om die te bezoeken kon ik door alle positieve verhalen natuurlijk niet aan ons voorbij laten gaan. Zeker omdat Nederland nog geen Lange boutique kent.

En ja, het was echt een wauw ervaring! Wat een vriendelijke service. Bij binnenkomst werden mijn vriendin en ik door André rondgeleid in de boutique. In de boutique was zoveel historie en uitleg van Lange aanwezig dat je het bijna een museum kunt noemen. Omdat Lange net na de val van de muur zijn doorstart heeft gehad was er zelfs een echt stuk van de Berlijnse muur aanwezig (te zien op 1 van de onderstaande foto’s).

Na de rondleiding kreeg ik een welkom Duits biertje in mijn hand en kreeg toen wat mooie Lange’s te zien. In de boutique heb ik onder andere een Zeitwerk, boutique only Saxonia en een Odysseus om de pols gehad.

Kortom, een fantastische ervaring!

42 likes

Leuk verslag!

:face_with_raised_eyebrow:

1 like

Echt een mooie ervaring lijkt me dat!

1 like

Altijd leuk om een Lange te spotten. Goede gesprekken gegarandeerd.

44 likes

Ik spot ze veels te weinig helaas. Ja om me eigen pols :joy: maar verder zelden.

1 like