Prachtig! Veel plezier ermee.
Thanks allemaal! Dit is ook weer echt zo’n horloge die je in het echt moet ervaren om te zien hoe mooi de afwerking, het goud en de dial zijn. Hoe zoiets simpels toch zoveel detail kan hebben
Letterlijk het eerste wat ik had gedaan was de zwarte leren band eraf gehaald en vervangen voor deze taupe saffiano
Ik heb de 40mm en 38.5mm omgehad en die deden het niet zo voor mij. Ik denk mede door de blauwe wijzers met een rosé gouden kast.
Aangezien je geen applied numerals hebt, vind ik het mooier als de wijzers dezelfde kleur als de kast hebben. Als ik op zoek was naar een wit gouden, dan was ik voor de 38.5mm gegaan, maar voor rosé goud vind ik deze 36mm helemaal perfect. Rosé goud schijnt prachtig, waardoor een iets kleinere maat hem weer wat subtieler maakt.
Lijkt me gewoon helemaal de juiste keuze.
Fantastisch model!
Heerlijke aanwinst!
Heel mooi!
Dat snap ik helemaal. Geniet ervan!
Dit herken ik sinds een paar dagen
Afzien is het!
Toch kan ik mij voorstellen dat goud ook gaat vervelen. En met de Kerstdagen in het verschiet is het wellicht toch teveel “bling” ?
Mocht u af en toe even willen ruilen voor iets van staal, ik hoor het graag van u!
Poah! Wat een prachtig horloge!! En supercombo zo ook met die band! Van harte!
De maat staat je ook top!
Jep is een MB&F
Wel een prachtig horloge. Ook aan de achterzijde.
maar zo’n ton.
Dat ze het eerste merk zijn dat een “handopwinder” heeft ontwikkeld met een gangreserve van 31 dagen.
Insane apparaat met een geweldig staaltje techniek.
Vacheron Constantin maakt een handwinder die het 65 dagen uithoudt.
Dan doet Chopard het met de 10,3 millimeter dikke Quattro spirit toch leuker, 8 dagen is net wat praktischer ook….
Dan wordt het eerder de vraag hoelang je erover doet om hem op te winden.