Over knap staaltje techniek gesproken… en 12,3 millimeter dikte!
Cool ding!
Nooit eerder gezien.
Ligt ook een beetje aan het aantal tandwielen ertussen en de verhoudingen ervan.
Bizar apparaat he. Er zijn heel wat uitdagingen overwonnen om dat voor elkaar te krijgen.
Tsja, met enige schroom laat ik dan ook maar mijn favoriete Lange nogmaals zien
Excuses ik ben geen fotograaf.
Ach de “&” is bijna scherp.
Ik wou dat je wel een fotograaf was, dit stuk verdient het en ik zou er graag meer van zien.
Ik ook, om maar wat te noemen met een knal geel, groen, grijs lederen band?
Heel makkelijk om nog het e.e.a. te verzinnen
Prachtig.
Maar misschien de volgende keer even op het scherm duwen en scherp stellen
Ik ben ook geen fotograaf.
Dit is ook mijn favoriete Lange Echt geweldig dat je die hebt, een rosé gouden Datograph
Had 'ie 'm maar.
Na 2.5 jaar nog steeds dezelfde foto?
Tsja, volgend jaar ga ik weer naar Dresden. Dan zal dit horloge er vast niet meer te koop zijn a raison van 80 mille
Dat laat onverlet dat dit mijn favoriete Lange is , sorry voor de bezitters van een ander model.
M’n ogen hòllen achteruit!
Al is het zonder band…
Nou dan post ik ook nog een paar foto’s uit de oude doos van passessies Toevallig ook allen niet heel scherp
Als ik zou moeten kiezen tussen de oude en nieuwe Datograph… de nieuwe vind ik esthetisch net wat mooier, maar de maat van de oude zou denk ik toch de doorslag geven.
Behalve de eerder genoemde Vacheron zijn er nog andere in dit lijstje:
Ik heb er trouwens nooit echt bij stil gestaan dat een pin buckle ook heel mooi en complex qua design kan zijn.
Hij loopt van smal naar breed en dan een harde lijn en weer terug naar smal, met een facet aan de bovenkant. Ik zit er steeds meer naar te staren, zo mooi vorm gegeven en afgewerkt
Niet alleen mooi. Vooral ook heel slim ontworpen. Omdat de montage van de band onder aan de gesp zit vouw je het niet-gespdeel mooi weg.