Geen voordeel inderdaad
Ken het, zie mijn zoekactie en collectie op 1 collage… Ben echt veel grotere fan van ALS ipv Patek, maar in dit geval is de Patek in balans en de ALS niet. Maar hé, dat is persoonlijk! Doen wat goed voelt!
Zou mijn voorkeur hebben
Ik heb geen idee van prijzen, maar is deze Lange niet haalbaar? Vind hem net wat meer in balans. Deze eens kunnen passen in Geneve en was op slag verliefd. Een van de mooiste horloges die ik ooit heb vast gehad.
De 5205 heb ik ook wel enige ervaring mee. Ik vind die sloped bezel niet geweldig. Verder mooi horloge en heel goed dagelijks draagbaar, maar toch een beetje ‘gewoontjes’.
Sowieso rose goud gaan als je dat mooier vindt! Ik lees semi, dus staal kleur kan er langs
Ja, zou ook kunnen maar ik vind die wat minder modern/fris ogen door de grote datum en andere wijzers.
Semi als in heb nog een vintage gouden Omega ernaast (erfstuk) en dan nog een simpele duiker. Dus zal wel echt het dagelijkse horloge worden.
Grappig, op mij heeft het juist het tegenovergestelde effecf. Ik vind die grote datum juist jong ogen. Daarnaast is deze kast echt beefy en masculine. Minder klassiek dan je op het eerste oog zou denken.
Die Lange vind ik in rose goud erg mooi en in witgoud minder. Bij de Patek vind ik juist witgoud beter staan, vanwege het design.
Agree.
Ze zijn beide mooi, maar ik zou in dat geval ook voor de WG gaan. Mooie keuze trouwens, de 1815 collectie is echt prachtig!
Ik speel soms met dezelfde gedachte, maar dan moet echt alles eruit en ik weet niet of een Lange wel die rust zal brengen. Ik zou in dat geval voor deze gaan denk ik omdat die net wat minder druk is:
Ik ben benieuwd of je gaat doorpakken en hoe dat zal bevallen
Haha ik hoop dat dat beeld snel verdwijnt uit mijn hoofd .
Ik vind het wel wat hebben, eenvoud maar met een twist en heel typerend Lange. En de cijfers zijn amper of niet afgesneden zo
Da’s wel fijn. Maar dit model zonder die sub dials….
Ben benieuwd welke foto ik de opvolgende jaren mag gaan zien hier
Dit is wel echt prachtig inderdaad.
De Lange!
Klopt ze hebben het niet uitgevonden, maar Lange heeft er toch meer een signature design van gemaakt met de 1815 chrono en Datograph
Zeker, twee keer gedaan voor de aanschaf van een Lange en geen moment spijt van gehad.
De 1815 annual calendar is een handopwinder toch? Als je die bijna dagelijks draagt is dat geen issue en zeker niet met de pusher waarmee alle (!) functies mee verschuiven.
Van de Patek zou ik zelf de blauwe wijzerplaat kiezen, die is wat sportiever. Is helaas wel duurder. Plaatje (niet mijn horloge):
Ja zal sowieso nog even duren. Als de kogel door de kerk is moet eerst een en ander worden verkocht, plus dan nog het juiste exemplaar vinden.
Mee eens, maar die is echt boven budget. Scheelt snel zo’n 10k.