A. Lange & Söhne önly

De Up/Down staat heel mooi op je pols. De Chrono lijkt een stuk groter terwijl die maar 0.5mm groter is in diameter, maar misschien is de foto van wat dichter genomen? De afleesbaarheid van geblauwde wijzers op een zilveren achtergrond zijn ook wel ongeëvenaard, daar kan geen enkele donkere wijzerplaat met gouden wijzers tegenop.

De chrono heeft wel wat meer cachet dan de 1815, die toont wat eenvoudiger. Ik zou ook altijd de zwarte in wit goud nemen, geelgoud en rose goud heb ik graag wat subtieler. Smaken… :wink:

Dat uurwerk is inderdaad bijzonder mooi met de off set rotor en de zero reset. Maar die zijn doorgaans wat kleiner van diameter en de big date is geen must voor mij omdat ik die niet dagelijks ga dragen naar kantoor ofzo. Maar het is ook een mooie optie :slight_smile:

Heel goeie tips, bedankt! Ik PB je even met mijn kanshebber! Mijn laatste horloges te koop zijn normaal gezien zo goed als verkocht, dus de pot is bijna gevuld :ok_hand:

4 likes

43 likes

Hoe is de leesbarheid bij deze?

Bij de zwart/ gouden 1815 chrono is dat wel een dingetje. (Hoe fraai ook)

Dat is zeer bruikbaar advies. Zal t.z.t. zeker contact opnemen. De Langematik is ook heel mooi trouwens. De Arkade past dan weer minder bij me.

1 like

Helemaal prima. Alleen als er te veel zonlicht op komt, dan wordt het allemaal grijs en flets.

Vanavond aan tafel tegenover een Chinees met een geelgouden 1 om de pols.
Wàt een lekker horloge zeg!
IRL honderd keer mooier dan op foto’s en moet zeggen, alle functies goed afleesbaar. :heart_eyes:

Deed tussen alle horlogegeweld trouwens lekker mee met mn stalen Portugieser. :blush:

5 likes

Poh! Lucky bastard! Geniet ervan!

1 like

Heb mijn auto maar aangepast aan mijn Saxonia :blush:

40 likes

Deftige combi! :sunglasses:

1 like

Had ik nu ook :wink:

Toch toegeslagen :wink:

Wel een hele mooie combi :ok_hand:t2:

1 like

Je moet wat :rofl::rofl:

1 like

Doe het dan goed met een luchtgekoeld exemplaar :innocent:

6 likes

Heb ik ook naar gekeken maar is minder praktisch en een Panamera rijdt ook als een limousine :blush: en de kleurstelling paste goed bij de Saxonia :rofl:

1 like

Misschien toch maar eens een tripje Hong Kong doen :smile:

17 likes

Dat is scherp ja. Die zijn minimaal 10k duurder hier?

Vanaf 33k in Europa. Ik snap dat het gek klinkt, maar het lijkt toch een koopje als je het vergelijkt met de time only horloges van de meeste haute horlogerie merken.

5 likes

Dat zijn ook wel de bedragen om belasting te ontwijken ja. :sweat_smile:

1 like

Zeker, ik zou hem graag ooit in witgoud hebben. Ik vind de gepolijste gouden wijzers in rosé en geelgoud een beetje lastig.

Als het te mooi is om waar te zijn?
:scream: