aa excuses dat ik het verkeerd had begrepen. Dacht ALS only
Lekker Lang verhaal…
Korte samenvatting?
Ik ben begonnen, maar afgetaaid.
Vind Deutsch ook helemaal niks voor zo’n Lange verhaal.
Vraag ik 't Chetbaker wel.
Oh nee.
Klant met +40 Lange horloges klaagt over Rolex praktijken bij Lange op Rolex forum.
Best wel ironisch.
Ik was eigenlijk niet naar een lichte dial aan het kijken voor de Lange 1, maar deze komt ook op het lijstje
Ook toch wel mooi hoe deze subtiel lume heeft.
Deze lijkt heel erg op de Lange die bij juwelier Van Hell in Apeldoorn in de occasion etalage lag dit weekend. Prijs op aanvraag.
Edit:
Nederland, doos en papieren, ik vermoed tussen 35k-40k
Klopt het dat de Saxonia Ultra Thin met dark-blue gold flux niet meer wordt geproduceerd of binnenkort uit de collectie verdwijnt? De Outsized Date is volgens mij ook sinds 2023 uit productie, maar werd in 2024 nog wel geleverd.
De hele basic saxonia lijn ‘is niet meer’ volgens mij.
Zonde.
Op de online boutique staan ze nog. Wel prijzig geworden.
Ik vind het een beetje een vaag verhaal. En voor mij klinkt het als dat het een en ander niet helemaal klopt.
Hij zegt dat die sinds 2005 43 lange horloges heeft gekocht. Ik krijg bijna het gevoel dat het gewoon een of andere grijze dealer is.
Ik weet van watchenthusiastlondon deze heeft een stuk of 4 ALS en heeft gewoon een Odysseus kunnen kopen. Zelf ben ik nu ook bezig om binnen 5 jaar een Odysseus te kunnen bemachtigen.
Hoor wat je zegt!
Ja dat schreef ik heel bewust op. Ik weet dat je niet zomaar naar binnen loopt bij ALS om een nieuwe Odysseus te kopen. Omdat ze niet willen dat ze daarna meteen op Chrono24 aangeboden worden bij mensen die het puur kopen om winst op te maken.