A. Lange & Söhne önly

Nee daar is een Lange inderdaad te mooi voor :slight_smile:

Toch zouden ze hier iets kunnen verbeteren, zeker gezien je goede aandacht verwacht vanuit het merk Lange voor hun klanten.

1 like

De kosten niet, maar een half jaar je horloge kwijt zijn voor een simpel onderhoudje is nou niet bepaald iets wat je verwacht van een aanschaf in die prijsklasse.

Misschien denk ik te simpel, maar waarschijnlijk ligt het horloge eerst x maanden op de plank (aanname), dus is het dan niet verstandiger om klanten het horloge te laten aanmelden voor service en als er dan tijd is bv een week van te voren contact opnemen dat het opgestuurd kan worden?

Aan de andere kant, diezelfde klanten hebben waarschijnlijk meerdere horloges en maakt het ze allemaal niks uit. Hebben wel wat beters te doen dan zich druk maken om een stukje metaal dat compleet overbodig is (cru gezegd).

3 likes

Ik ga hier vooral vanuit. Zijn genoeg mensen hier op het forum die prachtige horloges hebben die soms ook een halfjaar niet uit de kluis komen.

Ik kan me goed voorstellen dat dit voor andere mensen een rare gewaarwording is, maar zo werkt het als je 10-30 horloges of meer hebt.

Ja mooi opgesomd. En dan vergeet je de vakantie van enkele mederwerkers nog :joy:

Bestandje openen. 2 muisklikken

Druk hier op enter

Content management systeem abbo wordt automatisch van de bankrekening geschreven

2x met de ogen knipperen en wederom op enter drukken

Dit is niet te doen zonder universitair afgeronde opleiding

Wow

Amai

Maken die mensen überhaupt winst ?!
Die zullen vast op de kleintjes moeten letten

Ajj

9 likes

Sterk.

Precies. Ik maak ook altijd mooie, uitgebreide servicerapporten. Dan denkt de klant dat je veel doet :clown_face:
Als je het dan terugrekent naar uurtarief, dan slaat het nergens op. Maar ja, als ze een analyser kopen van 1 tot 3 ton, kan je makkelijk een duur onderhoud verkopen.

Helaas zie ik er weinig van terug en had in beter verkoper kunnen worden :roll_eyes:

Ik betwijfel dat. De meeste mensen die ik ken met meerdere horloges, zouden dat vervelend vinden, denk ik. Ikzelf ook.

Tijd voor plaatjes :partying_face:

34 likes

:100::fire:🫶🏻

1 like

49 likes

Wat een ontzettende beauty is dit!!

2 likes
8 likes

Ik wilde hem net ook posten. Erg tof filmpje. Zo krijg je nog wel meer waardering voor het merk. :slight_smile:

Ergens in april dit jaar had ik mijn Lange 1 voor service laten opsturen door S&C. Eindelijk kwam in augustus (5 maanden later) het bericht dat mijn Lange 1 net weer gearriveerd was in Nederland.

Vol spanning ging ik dezelfde dag mijn Lange ophalen bij het servicecentrum van S&C. Ik was enorm benieuwd naar hoe het horloge er na de service uit zou zien, hij zou namelijk weer in nieuw staat moeten zijn (mag ook wel voor 2.500,-).

Toen ik weer thuis kwam het horloge nog eens goed bekeken en toen zag ik een paar vlekjes op de dial zitten. Enorm geschrokken hiervan natuurlijk. Gelijk daarna S&C gebeld en het horloge dezelfde dag weer terug gebracht. Voor de rest zag het horloge er wel prachtig uit.

Vanuit S&C enorm goed geholpen daarna, waarvoor veel dank. Vanuit Lange is het horloge nog niet terug. Inmiddels zijn we alweer 7 weken verder en het horloge wordt nu in de komende weken terug verwacht. Ik ben erg benieuwd welke stappen Lange gaat zetten om dit ook weer goed te maken. Een fout kan natuurlijk gebeuren maar zeker van een merk als Lange verwacht ik dan ook wel iets om het goed te maken, en niet alleen een weer perfect horloge.

Ze kunnen het nog steeds goed maken bij mij door met iets te komen. Als alleen het horloge weer teruggebracht wordt zoals deze al had moeten zijn na de service zou ik toch wel teleurgesteld zijn in het merk. Het is een mooie kans voor Lange om te laten zien waar ze als merk voor staan.

Hierbij nog een foto van hoe het horloge terug kwam. Een van de vlekken is te zien op 8 uur.

8 likes

Diner bij de Librije wellicht?

NIeuw bandje op zijn minst (zo heeft Tagheuer het een keer met mij goedgemaakt, was een kroko band en vouwsluiting en een fles Moët), kost hun ook niet zoveel dat het er niet van af kan.

Die leren band had ik er sowieso al op laten zetten bij de service. Wie weet komen ze met een goede korting aan. Originele band met vouwsluiting leveren zou het ook goed maken maar ga er vanuit dat ze dat zouden overleggen voor ze hem terug sturen.

Een rosegouden vouwsluiting?

Ja ze bestaan. Heb dat wel eens op een Lange 1 gezien. Zag er wel heel mooi uit en erg praktisch