Wat een schitterende kleurcombinatie van band, wijzerplaat en kast.
heel mooi,gefeliciteerd
Ja klopt! Ik ben de afgelopen jaren zo gewend geraakt aan 36 en 37mm dat ik deze 36,8mm variant het fijnst vond dragen. De grijze 38,5mm stond ook op de shortlist, maar de maat en bruine guilloché waren doorslaggevend.
Gefeliciteerd en super mooi!
Prachtig
Wat een beauty!
Van harte gefeliciteerd! Prachtig!
Ik vind de Datograph nog steeds één van de allermooiste horloges die ik ooit heb gezien. Super.
Die chocolade guilloché van hierboven mag er ook wezen… ik krijg er goestink van.
Heel fraai
Heel mooi! En de Little Lange 1 staat best goed zo. Misschien is 36,7 ipv 38,5 wel meer dan genoeg horloge voor zo’n elegant stuk. Ik zou ze eens naast elkaar moeten zien
De rose goud met blauwe wijzerplaat in beide groottes vind ik zelf ook schitterend. Jammer dat het een LE is, anders had ik die wel eens bovenaan mijn lange termijndoelen durven zetten.
Deze dus:
Waanzinnig mooi
Geweldig! Proficiat
Ik zou perfect gelukkig zijn met zo’n instapper.
Meesterschap komt tot uiting in perfectie zonder overdaad.
Zou hem maar wat graag bezitten! Mijn dress grail!
Meesterwerk in subtiliteit en stijl. Een van de mooiste sowieso.
Dus herstel van het herstel zou niet afdoende zijn?
Nu al teleurgesteld zijn omdat je wellicht niks extra’s krijgt
De westerse wereld is verwend. Ik zou al blij zijn als ze het allemaal keurig herstellen. We gaan aan deugd ten onder
Oh ja. Je verwacht dat alleen van een merk als Lange. Van welk merk verwacht je dat dan niet? Suzuki? Mitsubishi? Volvo? Mercedes? Seiko? Patek? Nomos? Iwc?
Begrijp mij niet verkeerd hoor. Ik snap dat het vervelend is. En dat je weer lang moet wachten, etc etc. Maar dat we bij voorbaat al teleurgesteld zijn vind ik wel bijzonder
Nou fingers crossed dat ze iets extra’s doen dan maar