A. Lange & Söhne önly

Van harte proficiat wat een heerlijke combi :raised_hands::ok_hand:

1 like

Beast? ik zie alleen maar beauty :rofl:

2 likes

Hij stelt dat ie teleurgesteld ZOU zijn hè. Hij is t dus nog niet.

Klopt, maar al met al vind ik het tot nu toe geen 3 sterren behandeling van L&S

Wat een onbeschrijfelijk mooi horloge, die kleur van de plaat, die strap, die afwerking, die…ach, gewoon alles klopt hieraan. Gefeliciteerd!

2 likes

Dat vind ik het ook zeker niet. Geen enkel bericht van berouw gehad vanuit Lange (nog). Nogmaals, fout kan gebeuren maar maak het dan wel goed. Enkel de fout herstellen maakt niks goed want hij had al goed moeten zijn toen ik heb na 5 (!) maanden pas terug kreeg.

2 likes

Het is inderdaad spijtig dat zoiets voorbij de assemblage geraakt zonder op te vallen. Zeker bij een merk die kwaliteit zo hoog in het vaandel draagt.

En eigenlijk zijn die doorlooptijden gewoon ook te lang voor een merk als Lange vind ik… :man_shrugging:

1 like

Wat mij betreft zouden ze die dingen best aan huis mogen komen onderhouden met een voetmassage bij.
Zo’n beetje het minimum wat ik van Lange verwacht…

3 likes

Tja.
Gekwalificeerd personeel…

2 likes

Zoals in zoveel sectoren, ik weet het. Maar de mindere verhalen over de service van Lange zijn niet nieuw en je zou verwachten dat ze wel het budget hebben om er wat aan te doen. Maar het is gemakkelijker gezegd dan gedaan zeker?

Huur een gepensioneerd mannetje in met liefde voor het merk die bepaalde klanten nabelt om de status door te geven. Zoals als het heurt :watch:

1 like

Ach, hier op het forum zijn er al mensen voldoende die de N.L. service gevallen in de gaten zouden kunnen houden.

p.s. not me :innocent:

ik heb een geel gouden vouwsluiting van ALS dus ja kan zeker.

Ik hoop voor je dat ze met wat komen zou het ook verwachten. Maar eerlijk gezegd heb ik het gevoel dat ze kwa service niet meer zijn van wat ze waren.

Bijzonder dat iedereen verder beetje verbaasd is dat je teleurgesteld bent als ze niets doen.
We hebben het over horloges van 20k dan mag je wel wat service verwachten ben ik helemaal met je eens.

Voor mij de reden dat Cartier er nooit meer bij mij het huis in komt. De zeeman geeft nog betere service dan Cartier.

Ging me meer om dat ze soms vrijgevig zijn maar er is een grens.

o sorry las het verkeer. Met de huidige goudprijs gaat dat inderdaad nooit gebeuren.

We zijn inmiddels weer heel wat dagen verder. Horloge zou nu in de eind controle fase zitten. Echt concreet is Lange nog niet over wanneer ik het horloge terug kan verwachten. Wanneer dit soort fouten bij een merk als Lange gebeuren zou ik echt meer verwachten op het gebied van een proactieve houding naar hun klant. Nog geen enkel bericht gehad vanuit Lange zelf. Ze hebben nog kans om het goed te maken, maar dat moeten ze wel gaan doen.

2 likes