Leuk te horen Marco ![]()
Ik ben echt helemaal enthousiast. Hij draagt geweldig! En nogmaals bedankt voor de gastvrijheid!
Nog steeds geen geplande ophaaldatum. Het is echt ongelooflijk en frustrerend. 2 weken geleden zou het horloge in de eind controle fase zitten. Vorige week woensdag kreeg ik het bericht dat de verzending gepland zou worden en dat er dan gelijk een aantal andere horloges mee gestuurd zouden worden naar Nederland. Iets waar ik al bang voor was, dat ze hun verzending voor het bedrijf Lange zo efficiënt mogelijk zouden inplannen. Dit zou voor hun een kans zijn geweest om het juiste te doen, desnoods een directe aflevering door de CEO bij mij thuis.
Nu geduldig deze week afwachten, maar de compensatievraag wordt steeds groter…
Haha, aflevering door CEO ![]()
Als dat gebeurd eet ik mijn schoen op.
Wat is een compensatievraag precies?
Ik zou na zoveel teleurstelling min lange al lang aan de wilgen hebben gehangen.
Dit is een voorbeeld van een compensatievraag.
@Vintelligence ik zou een medewerker van schaap taggen, of inseinen. Wellicht doen zij namens lange iets extra.
Een leuke set handschoenen of een mooie loep ofzo ![]()
![]()
Ik snap dat het niet leuk is, maar om je hier nu zo druk om te blijven maken…
Meen je dit nou? Want heb je aan die zooi? En ze gaan je echt niet ‘compenseren’ hoor. Vroeger zeiden we altijd ‘wie vraagt wordt overgeslaagd’ en ik realiseer mij nu voor het eerst dat overgeslaagd helemaal geen woord is.
het is ondertussen al wat kouder aan het worden dus die handschoenen kunnen handig zijn ![]()
Ik zie hier af en toe mensen die zichzelf iets te serieus nemen en handschoentjes dragen als ze een hardcore toolwatch Panerai vasthouden of zelfs een plastic Breitling. Laat die handschoentjes alsjeblieft bij de boutique liggen.
De teleurstelling ook denk ik ![]()
Dat vermoed ik ook.
@Vintelligence je kunt je wel druk blijven maken maar ik denk niet dat je veel extra mag verwachten.
Lange voldoet niet aan mijn verwachtingen dus ‘verwacht ik dat ze me gaan compenseren.
En terechte vraag: zou je dit ook een aantal keer posten dat je teleurgesteld bent en of compensatie verwacht(en) als het met alle respect een ‘Tissot’ of een ‘Junghans’ was van €1000 of minder ![]()
Lange verkoopt zichzelf als nec plus ultra.
Als ik een Lange koop wil ik nec plus ultra service.
Anything less zou ik niet tevreden mee zijn.
Een vouwsluiting (RG) vind ik teveel van het goede, een kroko band zie ik nog wel als een realistisch gebaar.
Wat zeg je nou allemaal weer Hubertus?!
Ja eens @YY77 want zo een gouden vouwsluiting kost wat tegenwoordig?
De gesp zelf al als ik me niet vergis kostte bij mijn ‘instapper’ aantal jaar geleden al €2000 isch. Ik heb de catalogus/ prijslijst niet meer…
Diezelfde instapper is de in die tijd ook €10000 isch duurder geworden. Ca €15000 toen vs ca €25000 nu.
@Hubertje dan nog vind ik t onrealistisch dat je dingen gaan verwachten ter compensatie die enkele duizenden euri waard zijn.
Met mijn nieuwe Lange is t ook mis gegaan. Heb m persoonlijk naar de ad in t buitenland gebracht met overnachting en alles en duurde toen een paar maanden voordat ik m terug had.
Maar ‘stampij als in compensatie’ heb ik niet gemaakt.
Ik denk toch al 4k met de huidige goudprijs.
Mijn Carrera is na voor 'n complete service te hebben betaald ook een paar keer teruggeweest omdat het toch nog niet goed was. Een fles Moët, een stalen vouwsluiting, krokoband en merchandise als goedmakertje gekregen (zonder vragen).
Schaap & Citroen doet hier alles goed, de enige die hier verzaakt is Lange… Compensatie aan S&C vragen zou ik dus niet terecht vinden, tenzij Lange niks gaat bieden.
Ben ik overigens de enige die wel meer service verwacht van een merk dat zich prijst als top-tier? Het merk presenteert zichzelf als vakkundig en klantgericht. Ze zien het zelf als essentieel onderdeel van de hele klant ervaring. Met de prijs die je betaald voor een Lange moet ook de service wel op niveau gebracht kunnen worden ![]()
Dit lezende ben ik al lang blij dat ik zo’n Lange niet kan betalen.