Daytona voor list natuurlijk !
Prachtig, proficiat ![]()
![]()
Min lange zit vast, onderaan mijn romp. Aan de wilgen hangen zie ik niet echt als een gewenste actie
Spuit elf meldt zich ![]()
![]()
![]()
Heb je een glaasje op? Niemand maar dan ook echt niemand die het over jouw slurf of überhaupt een slurf had. ![]()
Super, was de.Wilhelm er ook met taartjes?
Kan een mens alleen een grapje maken met “een glaasje op”? Jij bent vast niet de leukste thuis
Zeker niet!
Maar je grapje is zo flauw en humorloos, met name omdat het om je eigen aanhangsel gaat, dat een mens zich kan af vragen of je een glaasje teveel op hebt. ![]()
Je hoeft verder niet van onderwerp te veranderen door de aandacht op mij te vestigen.
Back on topic.
Ik vind die familienaam op de dial wel grappig. “DOPPELFEDERHAUS”
Ja, ik spreek een woordje Duits.
Ja, Lange is een familienaam.
Zifferblatt. Alter… ![]()
Dat zou toch al te droes zijn
Er lijkt wel voor elke dag een verschillende verbluffende versie van de Lange 1 te zijn…
Vandaag in de A.Lange-boutique enorm vriendelijk geholpen door een hele gastvrije dame. Alles werd uit de vitrine gehaald of kwam van achter en alles was te koop dan wel te bestellen. Dat had ik in eerste instantie niet verwacht. Zelfs de boutique-only modellen konden worden aangeschaft, de zogeheten ‘Flagship Exclusives’.
Was echt even leuk en wat een schitterende horloges!!
Het blijft het perfecte horloge voor mij ![]()
Knaller toch, die Datograph? Om de pols pas echt.
Die datograph is echt gaaf! Of een triple split. Zou moeilijk kiezen zijn tussen die twee ![]()
De 5 ligt merkelijk dieper dan de 2 hier.
Eerste keer dat het zo opvalt.