A. Lange & Söhne only

Ik had niet door dat dit een NA was. Van harte met deze geweldenaar!!!

1 like

Schitterend! Genieten geblazen!

1 like

Zeker niet, al ruim 2 jaar in bezit, ligt alleen vaak in de externe kluis. Dus als ‘ie wel thuis is, extra van genieten.

3 likes

Nou ik heb duidelijk liggen snurken. Je hebt ook
nog die Saxonia Moonphase toch? Nog meer top stukken in de collectie?

1 like

Klopt, verder vooral Zenith, Omega, een JLC, een IWC en Rolex.

Geen AP, VC of PP.

Wel nog deze top LUC, 38mm pure klasse met Geneva Seal en Metalem guilloche.

37 likes

Super man. LUC is ook zo onderschat. Jij kent je papheimers en dat waardeer ik ten zeerste.

1 like

Medio november heb ik mijn Saxonia Moonphase weggestuurd voor een full wellness service beurtje nadat hij pijnlijk genoeg een tikje had gekregen toen ik onhandig gestruikeld was. Baalde als een stekker. Had hem nog maar net en was zo blij als een kind. Afgelopen week de offerte gekregen voor de werkzaamheden en als inschatting gekregen dat hij rond mei klaar zou kunnen zijn. Heel veel geduld dus maar het is niet anders. Hopelijk is de inschatting nauwkeurig en duurt het niet nog Langer…

6 likes

A k*t om te horen.
Wel heel bijzonder 6 maanden wachten.

Hoe had je hem verstuurd direct naar Lange?
Was toevallig laatst in maastricht en toen bewust even bij Leon Martens langs om te vragen of ze nog iets kunnen betekenen maar weinig tot niets. Wat ALS betreft ze hadden er wel nog een paar liggen.

7 likes

Horloge is via Martens verstuurd. Overigens keurig netjes geholpen!

2 likes

Ah ja misschien valt t mee. 18 tot 20 weken is de verwachting. Als ik mik op begin mei dan zal t hopelijk alleen maar meevallen :sweat_smile:

2 likes

Ik hoop dat de service ervaring wat meer voor je mee zit dan mijn ervaring met service bij Lange. Inmiddels wel weer het horloge terug in goede conditie, waar ik heel blij mee ben. Heb onlangs Anthony van Lange nog een bericht gestuurd over mijn ervaring, ik ben in afwachting van reactie :slight_smile:

1 like

Is de gouden vouwsluiting al op de post?

1 like

Nee, Lange heeft verder nog niks van zich laten horen. S&C daarentegen heeft een mooi gebaar gedaan, en dit terwijl S&C hier niks aan kon doen.

1 like

Jouw ervaring maakt me wel een beetje nerveus. Maar ik ga het meemaken.

2 likes

Kan niet wachten om de datum te zien verspringen!

43 likes

Ziet eruit alsof dat gepaard gaat met een kanonschot!

Prachtig horloge!

1 like

Wow dikkkkk!!

Prachtig :ok_hand: Deze had wel een plaatsje verdiend in de horloge van het jaar verkiezing!

1 like

Geweldig horloge!!! Krast hij niet als een malle met dat bandje met ‘hardware’ er naast??

Super om te zien dat er nog een Datograph huist hier.

Bam!!! Je meisje moet maar even wachten voor de nieuwjaarszoen :joy:

Nb je mag hem imo iets naar eleganter dragen OP je pols ipv op je hand :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like