A. Lange & Söhne only

Wat een geweldig horloge man!

1 like

Wat prachtig. Als je achterkant van een Lange ziet kan toch eigenlijk gewoon de hele dag genieten. Ken weinig andere merken die deze kwaliteit halen.

2 likes

Ik was onder de indruk van hoe netjes je geholpen werd bij Martens. Kunnen ze in amsterdam :ram: & :lemon: nog wat van leren.

1 like

Klopt als een bus. Uurwerk is adembenemend goed afgewerkt. Kan ik ook uren naar kijken. Het German Silver, het handgraveerwerk, de anglage, black polish, mooi geschuurde tandwielen, ga zo maar door. Redelijk uitzonderlijk, mijn inziens. Maar dat kunnen er wel meer in Glashütte.

Een stuk hoger in afwerking ook dan bij bv. Patek :shushing_face:

2 likes

Helemaal mee eens.

No-brainer. Echt een wereld van verschil.

Ja maar toch bijzonder aangezien Martens eigenaar is van :sheep: : & :lemon:

Misschien is het bedrijf wel overgenomen maar is het personeel en werkethiek het zelfde gebleven.

1 like

Martens en schaap is nog steeds dezelfde eigenaar

Een van oorsprong klein familiebedrijf uit het zuiden vs een grote keten die grotendeels in de Randstad opereert. Kan me voorstellen dat hier behoorlijke culturele verschillen zijn en die moeten er natuurlijk ook kunnen zijn. Ga vooral heen waar je jezelf prettig bij voelt.

Veel sterrenrestaurants hebben ook een bistro ernaast voor de betaalbare hap.

En

En

En

En

Ik zie een patroon!

Vele hebben kennelijk een mindere ervaring met schaap in Amsterdam, rotjeknor en met name Utrecht.

Maar vele hebben kennelijk ook goede ervaring met Martens en schaap in Maastricht, Eindhoven en Den Bosch.

Zou het dan toch het gemoedelijke Zuiden zijn…?
:sweat_smile::sunglasses:

5 likes

Nou hoppa… Iedereen massaal naar t zuiden, blijf ik wel in Amsterdam. :innocent:

1 like

Ftfy. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nee man, de service is zo goed, ze bezorgen thuis. :ok_hand:t2::crazy_face:

1 like

Zo een notaris heb ik ook eens gehad :sweat_smile:

1 like

nee,sorry schaap maastricht vind ik de bedrijfsleider een gruwelijke eikel
martens daar in tegen vindt ik wel weer een fijne zaak en ook schaap eindhoven kan ik alleen maar goede dingen over zeggen
en ja ben ook een limburger

1 like