A. Lange & Söhne only

Same!

Thanks heren! Dat stelt mij gerust.

43 likes

Vanmiddag bij Leon Martens voor het eerst een Lange 1 om gehad. Ondanks dat ik meer van de toolwatches ben heeft deze mij zeer positief verrast. Wat een mooi ding.

29 likes

Tja. Wat moet je ervan zeggen? Lange is wat mij betreft altijd te dragen, behalve met water in de buurt. :sweat_smile:

41 likes

Is en blijft een Topper :grin: en inderdaad niet mee het zwembad in :wink:

1 like

Wow wat een prachtig horloge is dit toch.
@ElChueco dwalen je ogen niet steeds af naar je horloge?

1 like

Tuurlijk. Maar alles went!

Ik denk dat dit mijn mooiste horloge is. Maar toch draag ik hem het minst, en pak ik meestal wat anders mee uit de kluis.
Vandaag is 'ie een keer of 4 afgegaan. Auto wassen, afval naar de stort brengen… Dat soort dingen doe ik toch vaak wel met m’n andere horloges. Ik geniet wel écht elk moment van de Lange om m’n pols. Ik had even gedacht deze te flippen, maar ik denk dat ik er écht spijt van krijg.

9 likes

Het went, maar het verveelt niet denk ik dan.
Ja het is niet vrij te gebruiken als een beater voor klusje rond het huis. Maar op al die andere momenten is het ultieme stijl om je pols.
Flippen van zo’n topstuk geeft enkel spijt denk.
En mocht je toch in de verleiding komen, dan hoor ik het graag. :grin:

1 like

Één van de redenen om hem niet te koop te zetten, is dat ik weinig zin heb in 'op chrono kost ‘ie in Japan’ bla bla.

Plus dat ik in m’n hoofd had om een Morgan erbij te gaan kopen, maar na een paar blauwe brieven heb ik bedacht dat ik daar voorlopig nog geen zin in kan krijgen. :sweat_smile:

11 likes

:joy::+1:

3 likes

Ja, daar is de eerste die dat riep! :rofl:

3 likes

Weet niet of je hard gaat met een morgan… hangt misschien wel van het model af?

1 like

Nee, traag. :+1:t2:

Waarom? Is toch gewoon waterdicht? Of vanwege de band?

3ATM. :thinking:

Wat een kunstwerk👌.

Mocht die Morgan er komen, dan heb ik nog wel wat badges overgehouden van mijn 4+4 .
:rofl:

2 likes

@bauhaus Gaat de datograph er ook uit? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Die gieren cirkelen al.

Terecht! Moest dat de categorie zijn waarin ik snack, zou ik ook azen!

image

1 like