Nee de Datograph blijft.
En als ik die ooit zou gaan verkopen, weet ik nog niet of ik dat hier in het blauwe deel zou doen.
Nee de Datograph blijft.
En als ik die ooit zou gaan verkopen, weet ik nog niet of ik dat hier in het blauwe deel zou doen.
Was ook een gebbetje. Had ook niet verwacht dat die wegging. Ding is prachtig
!
Overigens de polerouter ook ![]()
In alle eerlijkheid, het is niet makkelijk meer om een Polerouter met donkere wijzerplaat te vinden in goede conditie. Waar niet mee gesjoemeld is. Er zijn veel “re-dials” en veel (wel origineel) met heel veel patina, waar ik niet van houd. Deze is zeker mooi en in mijn ogen origineel.
En de cursus omgaan met teleurstellingen?
Die noemt “C’est la vie” en gaat 24/7 door.
Gaat weer niet door ![]()
Niet van mij maar gewoon een mooie foto van Delugs op Instagram. Groen en rosé goud gaan goed samen.
Mooie combi, geeft hem net wat extras
Zo prachtig, die smaakt naar meer.
In november heb ik mijn L&S Saxonia moonphase weggebracht voor een service en een nieuw bandje. Afgelopen vrijdag mocht ik hem eindelijk weer komen ophalen. Wat een genot! Hij is werkelijk weer als nieuw teruggekomen. Zo blij mee! Goed voor jaren draagplezier. Super goede service van Martens gehad. Nu weer genieten van de lichtinval met de lentezon en fantaseren over de volgende ![]()
uit interesse, had hij service nodig omdat hij b.v. niet meer goed liep of heb je preventief service laten uitvoeren?
Ik had een heel pijnlijke fout gemaakt toen ik hem nog maar kort had. Het horloge is ongelukkig uit mijn hand geglipt en viel precies op de kroon. Ondanks al mijn atletische inspanningen bleek ik niet in staat om hem op tijd te vangen. Het resultaat was een licht verbogen kroon waardoor ik kon de tijd niet meer verzetten zonder het merkbaar te forceren. Toen heb ik meteen Martens gebeld en heb ik hem weggebracht voor een full service en preventief een nieuw bandje. Het was even slikken maar gelukkig is hij weer terug en heeft het uiteindelijk alleen een deuk in mijn ego opgeleverd
wel mooi hoe je een handgeschreven rapport van de werkzaamheden krijgt in het service boekje. Daar kan ik wel weer van genieten
Wat was je kwijt uiteindelijk?
Ik vond het opzich allemaal wel vrij reëel, de service prijzen van Lange.
Ik heb natuurlijk een lichte veeg op mn saffier, dus mocht ik m eventueel flippen tzt wil ik m ook goed voor elkaar hebben. Ik draag m niet genoeg naar mn zin, opt moment.
Je zou het bijna nog eens doe… ah neen.
Iets meer dan 2.700 euro. En een paar tientjes voor een stapeltje vlaaien van de bakker een paar huizen verderop
goed excuus om de terugkomst te vieren
Wist trouwens niet dat ze beide glaasjes ook meteen vervangen bij een service. Ben vergeten te vragen waarom ze dat eigenlijk doen. Iemand enig idee?
Zou niet nodig moeten zijn. Maar 'n saffier kost maar 150 toch? Ook weer niet zo spannend.
Zat er geen verdwaalde kras op door het vallen?