A. Lange & Söhne önly

Damn. Dat duurt nog wel ff. :worried:

Hoop t hier over uiterlijk een week weer vol te spammen.

2 likes

Andere wijzerplaat?

2 likes

Komt een heel andere ALS terug :grin:

3 likes

Andere wijzerplaat?

Oftewel: wees aub iets specifieker :wink:

Grail is terug op t nest.

Iets meer dan 8 weken kwijt geweest.

Prima contact gehad met de ad. Van langsbrengen tot erachteraan gaan wanneer die klaar was tot track and tracé.

Van Lange daarin tegen niks meer gehoord. Gemiste kans vanuit t merk zelf.

8 likes

Hij is in ieder geval weer terug en nu kan je eindelijk weer genieten.

1 like

Tja wat hadden ze moeten doen? je bent klant van de AD niet van ALS.

Maar wel fijn dat hij terug is!

2 likes

Als je lange een bericht stuurt via t contact formulier verwacht ik uiteindelijk wel antwoord. Had ik gedaan voordat ik de ad gemaild en gebeld had.En niet na een paar weken van we sturen t door naar de juiste afdeling en die komen er asap op terug. Not.

1 like

aaaaaaahhh op die fiets!

nee oke dat is inderdaad niet netjes om het zo maar te zeggen.

1 like

Maar goed eind goed al goed. T is gefixt.

17 likes

Mss verkeerd doorgestuurd of wel zeggen dat ze t doen maar mss vergeten. Who knows. Maar goed ik blijf erbij. Als je een van de algemeen gezien topmerken op aarde bent in de horlogewereld moet dit wel beter kunnen. T is niet bepaald met alle respect geen swatch wat er afgetikt word. Gelukkig een heel fijn contact persoon bij de ad. :smiley:

1 like

Blijft een prachtig horloge :heart_eyes:.

1 like

Schaamteloze crosspost

:smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Veel te rustig hiero. Vergeef me de *** foto’s. Even geen zin om de DSLR te pakken.

15 likes

Wellicht is deze hier al eerder geplaatst maar ik kwam deze foto zojuist tegen op LinkedIn in de groep “passion for watches” en dacht “wauw”, deze wil ik jullie niet onthouden. Prachtig zo, op die metalen band alhoewel de passing van de endlink tussen de lugs qua speling niet het snaarstrakke niveau van moderne R.l.x lijkt te halen.

Tip: 2x klikken / vergroten voor die fantastische wijzerplaat!

16 likes

Ik kan er ook echt niet aan wennen. Ik vind het zó jammer. Ik vind A Lange & Söhne een geweldig merk, maar draag niets op leer.

Ik zou hem graag eens in het echt willen zien. Maar volgens mij is deze ook niet echt te verkrijgen…

Maar vooralsnog vind ik de band veelte breed ten opzichte van de kast. Kijk anders ook het filmpje van Hodinkee eens :slight_smile:

1 like

Om je een beeld te geven:

Voordat ik die van mij heb gekocht heb ik in diverse Duitse steden bij vier Lange ad’s de thin gepast, pre corona.

Bij alle drie werd over de Oddysseus zo ongeveer t zelfde gezegd. We hebben een ca dozijn mensen op de wachtlijst en we mogen blij zijn als we er 1-2 op jaarbasis krijgen.

1 like

ja dat komt overeen met mijn beeld inderdaad.

niks voor mij die rolex praktijken!

Ik begrijp dat er veel vraag is naar exotische sporthorloges maar ik vind dit gewoon geen geslaagd model (naast de wijzerplaat want die is prachtig). Ik vind het gewoon niet echt passen. Alles is te groot en te breed op een of andere manier, zeker voor een Lange. Maar over een tijdie went het en wil ik er mijn nier voor verkopen.

3 likes