Zo simpel, en zo perfect is deze…
Klopt. T is de essentie van tijd. Rust. Uren en minuten verder niks. Ben je geen wis, weet geen kip wat je om hebt. En dan die achterkant
Dat is dan ook veranderd.
Een jaar geleden lag er redelijk wat.
Is inderdaad een model dat ‘‘alles tegen heeft’’ voor Lange liefhebbers volgens mij. Desondanks verbaast het mij dat een zaak als S&C dit horloge na zo’n lange tijd nog steeds niet heeft verkocht.
Dit zou mij ook niet verbazen omdat ook Lange bezig is met steeds meer naar hun eigen boetieks te trekken. Misschien dat daarom

Ze hadden weinig Lange op voorraad in Amsterdam
Nu welgeteld 6 modellen
Iemand toevallig de 1815 thin honey gold al eens in het echt gezien?
Wow - dacht dat deze alleen in de L&S boutiques zouden liggen… Toevallig ook een Saxonia Thin 37 daar voor een direct vergelijk?
Wat vond jij er van?
Deze drie vergeleken. Waarvan twee er de thin serie waren. Persoonlijk vind ik het honey goud niet mooi. Het zit tussen rosé goud en witgoud in, waardoor het erg flets/dof oogt.

Dit zou mij ook niet verbazen omdat ook Lange bezig is met steeds meer naar hun eigen boetieks te trekken. Misschien dat daarom
Je leest her en der ook over steeds meer beperkingen mbt allocatie van gewilde complexe modellen van Lange (naast de Odysseus) en andere trucendozen om de aanbod kant te tunen. Maar is dat naast het pluggen van watchbox & co voldoende om de vraag naar hype-levels te krijgen… Work in progress is duidelijk, vorig jaar zomer lagen er nog zeker 30-50 modellen van Lange bij Schaap multibrand!

hype
Grrr! .
Vooral een Lange gekocht omdat het geen hype was… Ik wilde gewoon eens flink afschrijven. Gaat zelfs dat misschien niet meer lukken op termijn.

Grrr!
.
don’t shoot the messenger
Oplossing is simpel! Gauw in het blauw voor 60% list naar Lange resale richtlijnen en dan kun je over een jaartje alsnog lekker nagelbijten en genieten van de zelfkastijding als je voormalige horloge voor 2 keer list zelfs nog niet te vinden is…
Prachtige kleur!
Jij gaat ook helemaal los met NA’s
Gaaf!!
Is niet van mij.