Getsie. In blauw is die wel heel erg gaaf.
Om de pols één van de meest indrukwekkende horloges ooit.
Echt geweldig.
Jammerrrr
Zijn wel erg mooi
Ik zal aan je denken
Het is een waanzinnig horloge.
Ik heb hem voor een nette prijs kunnen kopen via een aardig forumlid en zie hem, helaas voor jou, nog lang niet vertrekken.
Gewoon omdat het kan wat oude beelden:
Prachtig!
Alleen de eerste 9 dagen van de maand heeft hij toch een vreemd trekje. Ik had daar toch graag een ‘0’ gezien.
Maar ondanks dat zou ik hem graag lusten.
Ik hoor meer mensen dat zeggen. Zelf vind ik het niet storend. Een blauwe datumaanduiding was allicht wel fraaier geweest.
Wauw! Heel mooi. Een Lange staat ook nog op m’n wishlist
Mooi. Leuke stad ook
Dag Lange liefhebbers,
Heb me ooit al eens aangemeld voor dit forum (rond 2008) nooit actief geweest.
Rond die tijd meerdere horloges gehad zoals IWC port chrono, Rolex 5513 en uiteindelijk in 2011 uitgekomen op een Rolex Explorer 1 (36mm). Voor mij een perfect horloge wat je eigenlijk overal kan dragen. Klassieker, herkenbaar en tegelijk onder de radar.
De afgelopen paar jaar begon het weer wat te kriebelen en veel nagedacht over het perfecte nieuwe horloge.
Veel gelezen en soms goede opties gepast. Zoals Zenith El Primero (revival of manufacture), IWC portugieser automatic, Rolex Daytona.
Hoe meer ik me ging verdiepen, hoe meer ik doorkreeg dat er 1 merk was wat voor mij helemaal klopte. Lange. En dan vooral de 1815 serie. Lang gedacht dat de up/down het zou moeten worden.
Recent verder gaan kijken naar wat ik als de mooiste chrono beschouw die momenteel te koop is. De 1815 chrono in rose goud. En toen was ik verloren. Dit moest het nieuwe horloge worden. Twijfelde tussen zilveren dail ( klassiek Lange 1815, prachtig met die blauwe wijzers) of zwart (sportiever, heel tof icm rose goud).
Die keuze werd voor mij gemaakt toen ik vorige week een ‘tweedehands’ uit begin 2021 tegenkwam.
Als nieuw en compleet.
Meer dan ik verwacht had aan een horloge uit te geven. Maar het is het nu al waard. Wat een perfectie.
Hoop hier vaker te posten. Want het horloge virus is terug.
prachtig! zou je ook een foto van de achterkant kunnen delen?
Prachtig. Congrats!
Meer heb je echt niet nodig, wat een schitterend horloge!
Wauw, wat een geweldig mooi apparaat. Gefeliciteerd met dit topstuk.
Grail watch! Ooit hoop ik de chrono flyback van lange te kunnen bemachtigen
Prachtig!
Prachtig! Grail materiaal.
Geniet ervan