Wauw dit is voor mij de mooiste chronograaf ooit gemaakt
Prachtig! Meer foto’s graag😍
Allereerst, welkom bij de Lange familie!
Wat een binnenkomer! Echt een mega “grail watch” en nu al een van de gaafste horloges van het forum.
Dit is uurwerktechnisch de mooiste chronograaf die er bestaat.
Geniet ervan.
En zoals hierboven ook al wordt aangegeven…
Meer plaatjes zijn altijd welkom.
Fantastisch!!!
Wat een uurwerk
Dank voor het warme welkom en aardige woorden. Ben zelf nog wat beduusd dat ik deze forse aankoop heb gedaan, (dacht paar maanden geleden dat ik max 10.000 euro wilde uitgeven aan een nieuw horloge.) Maar nog geen moment spijt. Het is betoverend mooi. Voor en achterkant.
Zal de komende tijd zeker wat foto’s maken. Ben ook van plan het horloge veel te gaan dragen. Ondanks kwetsbaarheid met activiteiten met mijn nog jonge kinderen, die echt geen boodschap hebben dat ik zo nodig een speciaal horloge moet dragen.
Ik ben niet zo’n fan van afgekapte cijfers (3 en 9) maar bij deze zou ik dat heel, heel graag “over het hoofd zien”… Prachtig, zeker ook het uurwerk!
Wat een plaatje zeg. Prachtig en moeilijk te overtreffen.
De 1815 Chrono werd aangeboden als bijna nieuw/ ongedragen. Dat klopte wel. Haalde vandaag nog laatste beschermingsplastic van de kast.
Mooier kan het niet worden…
Zelfs Philippe Dufour heeft… een Lange chrono, dat zegt wel wat.
Een relatie van me heeft tevens een dufourograph, hij vertelde dat zijn echtgenote woedend was toen ze de prijs hoorde, tot ze de achterkant zag. Toen begreep ze het ( vast met een handtas erbij).
Anywaytjes, welkom terug en heel veel horlogeplezier gewenst!
Werkpaarden en sierpaarden
een man met smaak…
Heel mooi, gisteren nog in mijn handen gehad bij S&C Amsterdam
Topper !
Ah tof!
Inderdaad een tophorloge.
Het is echt mijn go-to weekendhorloge geworden.
Afgelopen weekend de Zeitwerk geprobeerd. Helaas veel te groot voor mij, maar wat een bijzonder horloge.
Ja, weer zo’n grailwatch
Het is alleen kiezen elke keer! Ik kan ze niet allemaal kopen
Hier een paar foto’s die ik genomen heb
Yummy