A. Lange & Söhne önly

Gefeliciteerd! Erg gaaf dat die grail er uiteindelijk toch is gekomen. Ben benieuwd waar de volgende zoektocht naar gaat leiden. Veel draagplezier.

2 likes

Dat zou zomaar eens kunnen ja… :sunglasses:

2 likes

Is wel welletjes geweest, als ik in de zwarte kous roep hoor ik echo’s :hear_no_evil:.
Maar ja, hoeveel keer wordt het gezegd dat het de laatste is ?

1 like

Haha, dat kan ik me voorstellen. Geniet er maar van want veel mooier gaan ze niet worden!

1 like

Prachtige aanwinst! Veel plezier ervan!

1 like

Vandaag deze gepast;

Wat een klapper zeg…

33 likes

Pffff, wat vet.

1 like

Geweldig. Ik kan ze ook moeilijk uit m’n hoofd krijgen.

10 likes

Vind deze heel gaaf. Hoewel ie in mijn hoofd wg moet zijn… En vond m best groot dragen.

1 like

Reserveer je m alvast voor mij voor over 3 jaar ? lol
Heb de PP’s ook eens bekeken.
Optisch gezien zou ik voor deze gaan, maar prijzen nog niet bekeken.
Prachtstuk.

vanaf 55K pre-owned

2 likes

Niet bepaald een habbekrats.

1 like

Dat is natuurlijk topklasse. Maar ik kan toch wat lastig wennen aan die laag geplaatste subdials.

Het geeft wat tegengewicht aan de big date bovenaan. Dus het lijkt me wel mooi verdeeld allemaal, anders zou’t nogal druk worden in de bovenste helft.

Voor mij is’t een beetje zoals een date op 4u30 op een El Primero. Meestal is het een no go, maar sommige stukken komen ermee weg :wink:

2 likes

Precies. Het is zo inherent aan het ontwerp van een Lange chrono dat het ook op de basis chrono zonder datum voor mij logisch oogt.

9 likes

Prachtige aanwist; gefeliciteerd!

1 like

Prachtig allemaal.

Dit is voor mij de klapper van Lange. Onhaalbaar helaas, maar ik vind m fantastisch!

Of, nog mooier en onrealistischer voor mij, deze:

15 likes

Of deze!

5 likes

Pffff. Heel blij.

Weten jullie betere banden te vinden dan OEM/Camille Fournets? Dank!

38 likes

Het is wat gewaagd maar die nubuck strap kleur Istanbul van A Collected Man vind ik persoonlijk supergaaf bij de 1815 lijn….

21 likes