A. Lange & Söhne önly

Of even vloeken in de Lange kerk, maar zo blijven we in dezelfde parochie: met een GO kom je ook al een eindje :blush:

Verder niet te vergelijken qua klasse natuurlijk :thinking:

7 likes

Eigenlijk wil je het setje hebben:

Ik wil echt nog een gouden dress watch erbij.
Eerst maar eens afwachten hoe de Patek 6196 gaat uitpakken. Daarna ga ik besluiten welke het wordt.

2 likes

6196?

1 like

De 5196 gaat dit jaar uit productie en een nieuwe Calatrava zal er zeker komen, ik ben zelf ook heel benieuwd.

Eindelijk een nieuw uurwerk? Dit kan echt niet meer. :expressionless:

5 likes

De 5196 is discontinued.

Het kan niet ander dan dat in maart de 5296 wordt aangekondigd met het nieuwe cal. 30-255

afbeelding

6 likes

Om maar even on topic te blijven.

Een mooie Richard Lange staat ook op de verlanglijst;

9 likes

Ik heb de Richard Lange en de 1815 up/down (wit goud) onlangs gaan passen en ik was een beetje underwhelmed door de Richard Lange.

De 1815 was precies goed. Heel classy.

1 like

1815 flyback chrono in witgoud is toch wel mijn grail! :heart_eyes:

Eigenlijk best verrast dat ik die niet zoveel zie op verschillende fora.

11 likes

ga deze passen in suisse…ben toch wel een beetje verliefd…nooit verwacht dat ik voor zo’n klassieker zou gaan.

11 likes

Dat is een waanzinnig mooi horloge!
Go for it. :sunglasses::+1:

1 like

Heel erg gaaf.

De Datograph wordt vaker getoond, als het topmodel. Maar met de 1815 is niks mis. En nog lichter van gewicht, dunner en goedkoper ook.

2 likes

Hij is geweldig, maar ik denk inderdaad dat mensen dan net liever nog dat stapje extra zetten en de Datograph willen. Dat zou voor mij ook het geval zijn. Voor mij is Lange ook wel echt die big date window van hun. Maar goed, de Datograph is voor mij ook een van m’n grails dus ik ben bevooroordeeld :smile:

12 likes

Gaaf man! Mooie van juist de flyback chrono zonder datum is de simpelheid en kleuren combinatie van saai zwart en wit.

Lange maakt alleen maar mooie horloges :smiley:

1 like

Vanmiddag een Lange strandwandeling gemaakt met de 1815 chrono

19 likes

Perfectie

Prachtig! Maar eh, gemiste kans.
Die lengte had je kunnen timen met de chrono :wink:

1 like

Oei!

1 like

Ik zit met de twijfel om mijn milgauss te verkopen voor een saxonia. Gezien de huidige prijzen van rolex komt een lange akelig binnen bereik😋 hoe bevalt dat zo’n saxonia?

Ook hier wordt een Saxiona (Moon Phase) overwogen. Wat een fantastisch horloge is dat zeg! De foto’s van @Bauhaus hebben deze wens alleen maar verder aangewakkerd :+1:t2:

Aanschaf zou (ook hier) wel betekenen dat er wat anders uit moet. Keuzes keuzes keuzes…

2 likes

Het word mijn enige horlohe dan. Ik vind de rose gouden versie super mooi. Die van jou trouwens ook. Milgauss z blue gaat echt omhoog op dit moment qua prijs dus denk dat het zal meevallen!