Doen!!
Go go go
Zwart met witgoud is een top combinatie voor zakelijk en smart casual gebruik.
Plaatje voor de sfeer:
@anon24919669EV: de blauwe Milgauss gaat inderdaad bizar omhoog recent. Begint zo’n beetje vanaf 15k (!) voor een full set uit de EU op Chrono24. Ook met 5 a 10% “korting” hierop nog steeds duur.
Zoek deze in witgoud …of zelfs de lange little…in t grijs
Dat Rolex en Lange ooit communicerende vaten zouden zijn…wie had dat ooit gedacht.
Ik heb hiervoor een 126200 datejust 36mm gedragen met veel plezier, dus qua maat moet het wel goedkomen… ik twijfel alleen omdat ik de milgauss zon fijn ding vind! maar de lange is dan weer mijn holy grail … keuzes:laughing:
Is idd bizar! Heb lange ook veel hoger zitten dan rolex. Het is wel zo dat het op dit moment prijstechnisch gezien relevant is. Hoe gek ook!
Ik weet nog goed dat ik voor het eerst bij S&C bij Lange ging kijken. Ik vertel de (verder prima en erg vriendelijke) verkoper dat ik voornamelijk Rolex draag. Hij zegt: “…. Rolex?? Dat is een tractor in vergelijk met een Lange & Söhne.”
So, there you have it
Heel fraai horloge! Welke ref is dat ?
Vriendelijk dank. Ref 101.033
Als er zoiets bestaat als een horloge met perfecte verhoudingen dan is dit het schoolvoorbeeld. Weergaloos horloge
Vooral vanaf de 10e van de maand klopt alles
Bundelkorting bedingen wellicht?
Een van de mooiste horloges hier op hf, prachtig! Heb je het gevoel als je deze draagt dat je minder behoefte hebt om andere horloges te dragen?
Vraag me af of je in boutiques kunt afdingen…welk extra jaar garantie
Niet geschoten… Kan ook via S/C wellicht.
Hahaha. Ik ben geïnteresseerd in de Saxonia Moon Phase (384.029)
Niet op voorraad.
Hij kan m wel bestellen voor me.
Helaas…
Wat is de verwachte levertijd?