De kleinLange sohne …ref 181.038
Ga binnenkort naar Zwitserland de boutiques…
Dat is de 36,8m.?
Niet te klein voor je?
Op 1815 up down wel, maar verwacht geen Monaco prijze. Dus op de rest zou ook moeten kunnen, tenzij het natuurlijk een schaars model is.
Klein pilsje 16.5, haha polsje
Waar denk je dan aan %
Zonder echt moeite te doen een dikke 5% op de 1815. Ik denk dat je de ambitie mag hebben om op 10% te mikken.
Kwam op 26K. Via Monaco al vanaf 23K.
Nog gouden tips bij de onderhandeling, argumenten?
Dit is op werkdagen inderdaad wel mijn absolute favoriet. Dit en een duiker en een chrono en klaar …. Toch blijft altijd de drang naar meer….
Monaco is op Chrono24 vaak “beschikbaarheid opvragen”, zonder garantie dat ze er ook op een redelijke termijn aan kunnen komen.
@anon51488064EVHF: 2 jaar terug was er in Amsterdam nog wel wat mogelijk. Vooral als het er op voorraad ligt. Maar ik denk dat het allemaal iets schaarser en dus lastiger is geworden inmiddels.
Besteltijd & lange levert niet veel uit kreeg ik zojuist door. Ik hoor zo de levertijd. 
Ben benieuwd.
De vermaarde Lange levertijd.

Klopt.
Dat van dat leveren kreeg ik ook te horen voor er wat van de prijs afging. Maar: model in voorraad en meteen beschikbaar.
En wat moest hij toen kosten?
List is 32,1 dat is behoorlijk.
Op chrono zijn ze vrijwel allemaal ‘op aanvraag’.
Binnenkort, geen idee hoe binnenkort precies, komt er iig nog 1 lange in dit Theater.
@Bauhaus bedankt voor het over de streep trekken. 
Geweldig horloge!