idd, denk dat buiten dat de Lange als die weg zo gaan, makkelijker is door te verkopen…Maar ben eigenlijk op zoek naar mijn grail, en de witgouden lange 1 is een grote kanshebber…daarnaast van hele andere categorie…de moser streamliner center sec, en aan czapek dacht ik ook nog, teveel horloges teveel aan keuzes…maar de reis er naar toe is mooier dan het bezitten…
Inderdaad leuk leesvoer. Thanks!
En het horlogevirus stopt nooit. Dus koop waar je gelukkig van wordt en probeer dat gevoel zo lang mogelijk te koesteren.
Mijn inschatting is dat een Lange 1 bijzonder en tijdloos genoeg is om niet snel op uitgekeken te raken.
Vind Brequet een prachtig merk, maar mijn gevoel zegt dat je dat na een tijdje mogelijk wel gezien hebt.
Ik ook. Breguet was mijn eerste horlogecrush (we spreken over de jaren 90-2000) en ik ben momenteel aan het uitkijken om de Omega DeVille die ik voor mijn moeder kocht te upgraden naar een eenvoudige classic in witgoud.
Denk nu niet dat ik alleen maar met het geld bezig ben, maar hier komt hij, de eeuwige sfeerspons, materialisme troef: de Lange behoudt meer van zijn waarde. En aangezien je het toch vroeg: bij Breguet kan je dooronderhandelen. Toen Slaets ging verhuizen lagen daar een aantal graaltjes gewoon in de discountbak.
Het is voor mij ook niet direct zo het geld echter wel kun je iets gelijkwaardigs terug kopen…verlies je er fors op dan loop je weer achter feiten aan
Stoort mij totaal niet, die datumnotatie.
A) als je zelf een datum opschrijft, zet je er ook geen 0 voor. Best logisch dus.
B) een loze 0 zou raar zijn, want nutteloos
C) het valt niet op in het geheel
En ja, de datumpuist van Rolex vind ik spuuglelijk. Daarom wel Rolexen in bezit, maar allemaal puist-loos.
Net wat je zegt: persoonlijk. Is voor mij ook geen dealbreaker hoor. Maar alleen omdat iemand dat ooit tig jaar geleden zo bedacht heeft, is voor mij een slechte reden.
Ik bedoelde van Breguet. Moeder heeft dikke polsen, dus ze kan wat hebben.
Maar back ontopic. Ooit had ik de kans om deze op de kop te tikken via eBay sub 6k. Niet gedaan wegens obscure Duitse seller. Altijd spijt van gehad.
idd wel mooi…clean…
Ik kan me er nog niet aan storen. Ik vind het ook geen ding. Wellicht komt dat nog……
Maar dat verwacht ik niet.
Het is vandaag 6 februari. Geen nul zes februari. Duitse logica
06-02-2022.
je hebt een punt daar
schitterend hoor, congrats…
Zo ongelofelijk mooi!! Ik heb deze (letterlijk deze) een aantal keer gepast en hij blijft door m’n hoofd spoken.
Persoonlijk zou ik er een donkerblauwe croco op zetten. Dat gaat super mooi zijn met het blauw van de maanfase.
Pohhh, die brush op rose is écht lekker.
Man, wat een beauty!
En ik vind hem op de bruine band geweldig. Staat erg mooi bij het i.c.m. het goud.
Heel fraai. Die rosegouden kast van Lange is echt prachtig zeg ik enigzins bevooroordeeld.