HANDAVINCI. Alvast bedankt.
hAn.
Ik zou er snel op uitgekeken zijn. Beetje saai. Er is zoveel van Lange waar meer te beleven is.
Die zwarte is erg mooi zeg. Net jammer van die ‘6’ wel.
Waanzinnig mooi en stijlvol horloge toch dit.
Ik had t over je horloge he, niet over jou. Volgens mij zit je slecht in je vel, je trekt je alles persoonlijk aan.

Waanzinnig mooi en stijlvol horloge toch dit.
Mooi gemaakt, maar zie op een of andere manier dit voor me
Vervelend voor je.
- zwart
- zilver
0 stemmers
Vorig jaar mijn droomhorloge gekocht De 1815 chrono.
Het mooist vond en vind ik nog altijd de roségouden kast met zwarte wijzerplaat. De versie met zilveren wijzerplaat kwam tweedehands voor een nette prijs op mijn pad en heb die kans gegrepen.
Tot zover geen klagen. De versie met zwarte wijzerplaat/ gouden wijzers blijft echter in mijn hoofd zitten.
Heb contact gehad met Lange en die zijn bereid om - tegen betaling uiteraard - de wijzerplaat en wijzers om te ruilen. De vraag is: wat te doen. De extra kosten maar ook het idee dat je het originele horloge aanpast zorgen voor twijfel. Aan de andere kant brengt de mogelijkheid van wijzigen het ultieme horloge - in twee stappen - binnen bereik van een gewone sterveling.
Benieuwd naar de uitslag. Ga aankomend weekend beslissen.
Wit staat mooi klassiek vind ik. Echt een onwerkelijk mooi horloge
Doen man, fantastisch, die zwarte plaat!
Je zegt “ruilen”. Maar is er ook de mogelijkheid de witte erbij te houden, zodat je hem evt weer “origineel” kan maken?
nee dat willen ze niet. zijn denk ik als de dood dat dergelijke onderdelen onnodig op de tweedehands markt gaan circuleren. Dat valt te respecteren.
Wit. Fantastische met die wijzers.
Zeker weten zo laten.
De geblauwde wijzers in combinatie met de witte plaat is geweldig, echt mooier dan de zwart/gouden combi.
Daarnaast zal je altijd een omgebouwd horloge houden, dat wil je niet.
Mooiste!
Wit.
Wat vraagt lange zich hiervoor om dit te wisselen?
Durf te vragen.
Een heel deel van de collectie saneren
El primero, op, Reverso en wellicht de Nomos voor
Of de Lange maanfase maar welke kleur wijzerplaat dan? Ik vond de maanfase zo mooi maar de grossdatum de eerste 9 dagen. Tsja ik weet niet. Daar zit echt heel veel twijfel. Dat lege vak… wat zijn de voors en tegens? Ja lange ja. Fu**** amazing. Tegen die grossdatum….
Daarnaast vind ik de JLC maanfase rosegoud ook verdomde gaaf. En 10k goedkoper…
Wat vinden jullie? #grailgoals. #no clickbait #mygrailisgold