A. Lange & Söhne önly

Ik wil een Lange klinkt verrot. Maar t is wel zo.

De zon schijnt bij jou!

2 likes

Ja man. Je bent vanmiddag welkom voor een borrel!

Nu al zin in. :tumbler_glass:

1 like

Totaal andere league en intentie. Waanzinnig mooi horloge. En die datum, die hoort gewoon zo.

2 likes

Nou Han, jij misschien niet, maar je kunt toch moeilijk ontkennen dat, dat voor een hele grote groep mensen wel zo is.

Er zijn er een paar die ik zelf prachtig vind en best zou willen hebben als ze gewoon verkrijgbaar zouden zijn. Maar dat staat los van het feit dat het merk status symbool numéro uni is.

Dit specifieke horloge heeft de potentie om één van de Lange klassiekers te worden (als het dat al niet is). De proporties, de configuratie van de zwarte plaat en witgouden kast, de Big Date met zwarte achtergrond (Darth!!) en de adembenemende Moonphase…

Echt een waanzinnig horloge en ik wens je heel veel draagplezier.

3 likes

Bedankt voor je positieve reactie.

Een klassieker (op termijn) weet ik niet, maar de combinatie van zwart met witgoud en de mooie maatvoering maakt het zeker een heel fijn, “draagbaar”, “onder de radar” horloge.

Ook met jeans en een trui of een t-shirt is het top.

4 likes

Geniet ervan. Wat mij betreft het mooiste horloge merk dat er is. In ieder geval het merk dat mijn honger naar horloge s aangewakkerd heeft. Wees er zuinig op en draag het veel.

1 like

Dat vind ik gewoon geweldig.
Er zijn maar weinig horloges waarmee alles kan, de VC hoort ook in dit rijtje. :+1::ok_hand:

1 like

Ja welke is het nou :grin::wink:

Bij twijfel, dragen.

Wow deze is echt nice :heart_eyes:
Altijd onder de indruk van die moonphase disc, zo mooi en gedetailleerd afgewerkt :drooling_face:

1 like

25 likes

22 likes

27 likes

Mooi horloge, mooie foto.

1 like

20 likes

Helemaal eens. En tóch zou ik die rudimentaire zes persoonlijk niet hachelen.

1 like

Hoe klassiek wil je een horloge hebben? Prachtig!

1 like