A. Lange & Söhne önly

Als ze bij Lange een donkerblauwe 36/39mm 1815 maken met central seconds dan ga ik kamperen voor de AD. Bij wijze van spreken.

Deze limited is ook erg fraai:

Ja die is ook goed. Ga ik ook voor kamperen. In fact: die had ik in het achterhoofdje toen ik mijn vorige post deed.

Alleen heeft deze last van de inflatierush. Paar jaar terug nog ergens voor 25k als ik me niet vergis, nu alweer het dubbele.

1 like

Beste mensen, ik heb een horloge van A. Lange & Sohne. Ik heb alleen geen idee wat het type is. Weet iemand er meer van?

1 like

Dit is de Mumbai Special

2 likes

Klinkt goed haha dank je!

Heb je een foto van de achterkant?

1 like

Mooi ook, hoe alles los in de kast ligt. :joy:

5 likes

Ik ga stuk :rofl:. Miss zo een tos erop los laten? :crazy_face:

1 like

Haha dank jullie wel. Hij komt uit een erfenis en daar gaat ie weer in terug.

Knetters. Dat je dat zo post hier.

1 like

Wat staat daar nou op de zijkant?
A.LANGE & SÔHNE :thinking:

1 like

Weer een vers plaatje.

Omdat er meer is in deze hobby dan dromen van “een Rolex voor list”.

55 likes

Heerlijk!

Ik vind zelf een rolex zelf zo’n andere categorie dan L&S (niet perse dat - voor mij - de of de andere beter is) dat het voor mij ook twee verschillende dromen zijn :smiley:

Draag je hem vaak?

1 like

Dank je!

Je hebt gelijk, het is iets geheel anders.

Ik draag ‘m zeker vaak op werkdagen. Niemand herkent het en dat vind ik fijn.

Maar een Rolex ernaast, bijvoorbeeld voor het weekend, is zeker een mooie combinatie. Die is er gelukkig hier ook nog.

3 likes

Ik zie het vergelijk tussen Lange en Rolex toch een beetje zo; een Lange koop je voor jezelf, een Rolex voor een ander.

4 likes

Wat een onzin.

4 likes

@Brick en ik kunnen helemaal los!

Ik moet wel beter poetsen nu. :joy:

6 likes

Dus dat!!! Ik ben van ooit vier naar twee Rolexen terug gegaan (die ik wel echt mooi vind) en daar is o.a. de fantastische Chopard Alpine Eagle voor geland.

Wat een fantastisch dress horloge is dit toch!! Alleen die “loze” datum onder de 10…

2 likes