De Lange komt wel, trouwens.
Zodra er één binnen komt is 'ie voor mij. Ze krijgen alleen geen overzicht wanneer ze wat weer krijgen. Tikkie miscommunicatie van mijn kant.
Er wordt alleen vanuit Lange niet gecommuniceerd wanneer ze wat krijgen, dat maakt het dan toch anders.
Wow, wat mooi! Wat een mooie foto’s ook een wat komen die wijzers mooi uit op de foto’s! Welke uitvoering is dit exact? Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst!
Merci! Dit is de 233.032, vorige model van de 1815 seconds only. Maar je mag ook gewoon de 1815-instapper zeggen hoor Uitgevoerd in roségoud, niet Lange’s honeygold. Het is een handopwinder.
Ik had de laatste Saxonia in Nederland via Martens. Martens had hem bij een andere dealer in NL vandaan. Lange & Sohne gaf volgens hun ook aan dat het nog wel even ging duren wanneer er nieuwe exemplaren geleverd gingen worden.
Ik volg het merk nu jaar of twee wat intensiever en vind opvallend dat het aanbod flink is teruggelopen, maar de prijzen blijven redelijk keurig in het gareel tov list, zoals @Bwatched ook al opmerkte.
Een nette preloved Up/Down in roségoud binnen de EU was/is echt een zeldzaamheid terwijl de 1815 niet de populairste modellen zijn.
Op chrono 24 met een prijs filter tot 35 mille zijn er wereldwijd maar 250 Lange horloges met een groen bolletje (direct leverbaar), dat is echt heel weinig!
Mijn idee is dan dat men deze horloges gewoon lekker koopt , draagt en van geniet. En nauwelijks geflipper, handel dan wel speculatie. Een van de uitzonderingen natuurlijk de Odysseus waar met name bij US AD’s alweer over de notoire “games” gesproken wordt.
Het zware offensief van watchbox en luxury bazaar lijkt inmiddels overigens ook ten einde.
Ouch, slechte beurt voor Lange. Of een hele goede beurt voor Parmigiani en Habring. Credor lijkt het ook niet te halen, maar is minder erg dan de Lange…
Op je mobiel in de insta app vergroot dit beter uit dan in een browser.